Hoofdstuk 102
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (15)
@Mapangarapin
1 decennium geledenDus, ik mag je coachen? Jeeuujj!
Hup Mapangarapin, JE KUNT HET, JE KUNT HET! REPAREER DIE COMPUTER EN GEEF DE KUDO!! DENK AAN DAT MOOIE GROENE KNOPJE!!
Teveel hoofdletters in die zinnen...
Ik heb het gevoel dat ik heel erg achter liep... Maar gelukkig was het maar 1 hoofdstukje waarbij ik op de 3de of4de pagina kom te staan met mijn reactie(H) Fjieuw, ik kreeg al bijna een hartaanval!
@vivian07
Sneeuw is NIET leuk! Het is gewoon ijskoud wit spul dat met de minste uitlaatgassen veranderd in bruine drab die zo slap en vies is als ik weet niet wat, en als het vriest en er rijden auto's overheen wordt het zo glad dat als je één been eropzet je direct een dubbele beenbreuk, vier gekneusde ribben en een kapotgescheurde spier in je bovenarm hebt.
Ik ben het ten zeerste met je kat eens (maar ik ga je niet bijten, hoorxD) want sneeuw is gewoon een natuurramp.
Tenminste, wat de meeste mensen niet weten is dat sneeuw toch aardig wat ongelukken veroorzaakt, en daarom best als een natuurramp gezien mag worden.
Dan is het wel een natuurramp waar lachende peuters doorheen rollen en waar opstandige pubers grote kogels van kneden, die keihard zijn en vervolgens de ruiten van basisscholen en peuterspeelzalen ingooien.
Zo, dat moest ik even kwijt.
Roos moet met hem praten!
Ik denk dat Albus haar moet vastbinden aan een paaltje en dan proberen contact met haar te maken, want zo schiet het natuurlijk niet op.
Ik ben een beetje van de inspiratieloze reacties vandaag, maar ze zijn in iedergeval zonder teveel enters dus vind ik hem dit keer over een paar honderd regeltjes wel lang genoeg.
Je moet heel vlug doorgaan, want ik ga dood (ja echt, ik meen het, heel snel zelfs, ze hebben uitgerekend dat ik op mijn 96 doodga! )
Nee grapje, deden ze niet.
Zou ook niet kunnen denk ik, tenzij je magie gebruikt.
Maar dat is een beetje moeilijk zomaar te krijgen, magie...
Ik loop hier nogsteeds te typen, maar volgens mij heb je allang een nieuw hoofdstuk dus heeft het geen zin meer...
Trouwens, even leuke mededeling:
Wacht ik heb geen leuke mededelingen.
Niet dat ik alleen maar stomme mededelingen heb,
meer dat ik gewoon geen mededelingen heb...
Dat is wel kut.
Maarja.
Dat moet dan maar...
Maarja...
Ik ben te inspriratieloos, en ik ga weer enteren, wat mijn perfecte reactie volledig verpest, dus ik stop maar
Vlugdoorgaan!
Wauw <3
1 decennium geledenJe verhaal wordt echt hoe langer hoe leuker!
En dan te bedenken dat ik het zo'n honderd hoofdstukken geleden al super vond!-
Snel verder please!
Ja, bij je tante, dat is pas spannend..
1 decennium geledenJack vergat de sneeuw...
Hoe kun je ins hemelsnaam de sneeuw vergeten?
Sneeuw is leuk, sneeuw is cool!
Al denkt mijn kat daar anders over, en word ie irritant, en gaat ie me bijten...
rotbeest(A)
snel verder!
verder
1 decennium geledenHehehe, you are great once again! Shit, ik had een lange reactie beloofd... Nou, om te beginnen wil ik je even melden dat ik me graag onderwerp aan Jipster10, en ik geef toe dat zij mijn coach mag zijn. Wil je zo vriendelijk zijn om dat door te geven? Zeg er wel even bij dat dat alleen om dit verhaal gaat
1 decennium geledenTen tweede heb ik al gekudo'd en helaas kan ik dat geen tweede keer meer doen.
Ten derde is mijn computer kapotgegaan en zit ik nu op de !@#$%^&* irritante pc van mijn broer.
Dus als mijn eigen computer het zou doen, had ik je twee keer kunnen kudoën!
Ten vierde wil ik even je genialiteit benadrukken, dat je zo'n geweldige schrijfster bent!
Ten vijfde wil ik even zeggen dat ik hoop dat je nog 100 hoofdstukken minimaal gaat schrijven?
Ten zesde weet ik niets meer te zeggen.
Ten zevende: deze reactie lang genoeg?
Ten achtste: pech gehad als hij niet lang genoeg was
VERDER