#23
Dit is echt VAAG. Stomme rotdag! Ik ben samen met Alice naar hun huis gegaan, waar iedereen behoorlijk in shock was. Vooral Jasper. Ik vind het best wel zielig. Hij heeft nog geeneens een ander, en Alice maakt het uit. Ik zou me rotschrikken als ik hem was. En hij duidelijk ook. Toen Alice een beetje afgekoeld was, en TV aan het kijken was beneden, ben ik naar Jasper gegaan. Ik klop op de deur. 'Mag ik binnenkomen?' vraag ik. 'Ligt eraan wie je bent' krijg ik als antwoord. 'Amy' zeg ik. 'Kom dan maar binnen, als je zo graag wilt dat je humeur verpest word'. Zachtjes doe ik de deur open. In de kamer zit een behoorlijk trieste Jasper. Ik ga naast hem zitten. 'Gaat het een beetje?' vraag ik. 'Wat denk je zelf...' antwoord Jasper. 'Domme vraag was het eigenlijk ook...' zeg ik dan maar. 'Alice voelde zich echt vreselijk toen ze het uitmaakte... Terwijl er eigenlijk nog niets aan de hand was, want ik heb nog helemaal niemand anders, en ben ook niet van plan zoiets te doen...' begin Jasper. 'Het komt heus allemaal wel goed' zeg ik hem geruststellend. Dan komt Carlisle naar boven gelopen en klopt op de deur. 'Amy? Ben je hier?' vraagt hij. 'Ja, wat is er?' vraag ik. 'Alice wil dat je komt' antwoord hij nogal... Verdrietig... 'Ik kom eraan... Ik kom zo nog wel even Jaz..' zeg ik terwijl ik opsta en naar de deur loop. Ik doe de deur open en loop naar beneden.
Meteen komt Alice naar me toe. 'Wat is er?' vraag ik. 'Niks.. Ik wou gewoon een beetje gezelschap...' antwoord ze. 'Maar nu is Jasper weer alleen..?' zeg ik. 'Ow laat maar..' zeg ik terwijl ik Jasper naar beneden hoor lopen. Alice en Jasper kijken 1 seconde naar elkaar, maar kijken dan meteen weer weg. 'Kerst gaat toch wel door he?' vraag ik. 'ja tuurijk!!! Dacht je van niet dan????' antwoord Alice meteen. 'Ik weet niet ..'. Dan komt Jasper naar ons toe gelopen. 'Hebben jullie Emmett gezien?' vraagt hij. 'Die is -volgensmij- jagen...' zeg ik. Alice blijft stil. 'Okeei, dan moet ik maar iets anders gaan verzinnen om te doen...' zegt hij nogal verdrietig. Dan trekt Alice haar mond open, 'Ga anders ook jagen?' zegt ze. Nooit gedacht dat ze ooit nog wat zou gaan zeggen... 'Okeeh dan maar...' zegt hij en hij rent naar buiten. 'Zo heb ik Jasper nog nooit gezien... Zo... Verdrietig...' zeg ik met een brok in mijn keel.
Reageer (3)
Aaaaaaw dat mag! Dat wat Alice en Jasper hebben mag niet kapot(huil)
1 decennium geledenAlice en Jasper mogen niet uit elkaar.
1 decennium geledenawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geledenarme Jazzie!!
hij mag niet verdrietig zijn!! dan wordt ik ook verdrietig!!!
snel verder!!!
Xxx