Ik word wakker. Ik kijk op de klok. 6 uur?!? zuchtend probeer ik weer in slaap te komen, maar dat lijkt te mislukken. Waarom kan ik nou nooit uitslapen als ik KAN uitslapen! Is het eindelijk vakantie, word ik vroeg wakker. Terwijl, als het GEEN vakantie was, ik om 8 uur nog verder wou slapen!!! Chagarijnig ga ik mijn bed uit en loop naar beneden. Daar eet ik rustig een broodje op. Erg moe ben ik niet. ik ga op de bank zitten en zet de TV aan. Niks op TV. uiteraard. Het is ook nog veel te vroeg. Ik zet hem uiteindelijk toch maar op Tommy Teleshopping. Bah. Stomme reclame over een of andere ''Smoothie Maker''. Een duitse man praat nogal overtuigend over zijn product. Ik had het nooit gedacht, maar ik val weer in slaap.

Als ik wakker word lig ik weer op mijn kamer. Waajoow?? Ik was toch op de bank in slaap gevallen...? Nogal in shock loop ik weer naar beneden, waar Alice op de bank zit. 'Alice?!? Wat doe jij hier?'zeg ik terwijl ik mijn hand voor mijn hoofd hou. 'Uhmmmm... Ik ben binnengekomen met de sleutel die ik gisteren van je moeder heb gekregen :X, Ik zag dat je sliep op de bank, en ik heb je naar boven gebracht' antwoord ze met een vreemde klank in haar stem. 'Okeei...?' zeg ik versuft. 'Zin om te gaan.. wandelen?'zegt Alice. Er is iets vreemds aan de had, dus vraag k haar wat er aan de hand is: 'Waarom praat je zo... zo.. vreemd? Wat is er aan de hand?'. Alice slikt maar begint dan te praten. 'Ik heb het uitgemaakt met Jasper. Ik zag dat hij over een poosje iemand anders zou hebben'. Wow. Dat kan niet. Ze meent het niet. Maar ze doet wel behoorlijk vreemd, dus toch wel..? 'Maar.. Hoe...? Waarom? Wie...' vraag ik. 'Ik weet het niet...' zeg ze en haar stem sloeg over. Ik had nooit gedacht dat vampiers konden huilen, maar het was dus wel mogelijk, want de tranen liepen over Alice's wangen. Gauw sloeg ik mijn armen om haar heen. 'Het komt echt wel goed' zeg ik geruststellend. 'Maar... Ik weet niet wie diegene is, die binennkort met Jasper gaat... Misschien is het wel een enorme trut!' huilt ze verder. 'Ik hoop het, dan maakt hij het snel weer uit' antwoord ik. Jasper.. ik vraag me af wie diegene is... Arme Alice..

Reageer (3)

  • Rivergron

    Nee, Alice (huil)

    1 decennium geleden
  • JayDick

    I rule!!!!

    I Can Control Jasper...
    Because I'm his Soulmate xD

    1 decennium geleden
  • JayDick

    snel verder!!!

    aww arme Alice... maar ikke weet wat er gaat komen xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen