Foto bij Dag 1

Mooi he? Alleen was het eiland aan de overkant er maar :(

Eindelijk land.
Elle, ik en Quin schoven de banken naar het deel strand dat overging in bos.
Daar op het zand zetten we ze neer net voor de eerste bomen.
We spraken af dat Elle en ik opzoek gaan naar eten en drinken en Quin bij Shanice en Rachel.
Kijk drinken water dus, is makkelijk te vinden de zee, maarja dat is veel te zout, dus we gingen als eerst op zoek naar een zoet water bron( wel gewapend met allebei 3 emmers een voor voedsel en de andere voor drinken)

Toen het begon te schemeren liepen ik en Elle terug naar de banken.
Daar zette we 4 emmers gevuld met zoet water, en 2 emmers gevuld met exotisch fruit (bananen, kokosnoten, ook ananassen)
Als eerst gaven we Rachel en Shanice te drinken, die langzaam weer een beetje bij kwamen van al die bananen (hoera).
Daarna ging Quin hout halen,
dat was niet zo moeilijk met een bos vol bomen.

Toen het echt donker werd, werd het dus donker.
En hadden wij een gezellig kampvuur, met gepelde ananassen en lekkere bananen, en ik was bezig de kokosnoot te vermoorden met het zakmes van Quin, maar dat lukte niet zo goed.
Na een hele tijd, pakten we onze slaapzakken (die we dus niet vergeten hadden mee te nemen!) en wat extra dekens om op te liggen met onze hoofden (kussen waren we dus wel vergeten) En langzaam vielen we een voor een in slaap.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen