Foto bij 003. People, people and more people.

'Isabella heeft lovers.' grinnikte Romano. 'Nee!' riep ik meteen, 'ik mag ze nu al niet.' Romano en Dimitri moesten lachen. Ik wees naar de inschrijfbalie. 'Moeten we daar niet even heen?' Dimitri antwoorde: 'ja, zullen we dat anders nu even doen?' Hij liep naar de balie, Romano en ik volgden hem. Ineens stopte Dimitri. 'Will!' riep hij tegen een lange jongen. 'Hey, alles goed met jullie?' Hij begroette Romano ook. Ze waren even aan het praten en ik keek ongeïnteresseerd naar een groepje ouders die druk stonden te praten. Romano tikte mij aan, 'dit is onze zus Isabella.' De jongen, die Will bleek te heten, keek verbaast, 'een meisje?' Ik lachte om zijn verbaaste gezicht. 'Ja een meisje.' antwoordde ik. 'Haha dat is leuk, ik moet er nou weer vandoor, ik spreek jullie vast nog wel!' zei Will. We vervolgden onze weg naar de balie. Er stond een zwartharige jongen. Mijn broers bleken hem te kennen want ze tikten elkaar aan. 'Dat is die klootzak toch?' vroeg Dimitri en Romano antwoordde daarop door te knikken. We gingen achter hem staan. Toen hij klaar was draaide hij zich om en liep tegen mij aan. 'Kijk es uit.' riep ik boos naar hem. 'Jij staat toch in mijn weg?' wierp de jongen boos naar me toe. Ik rolde even met mijn ogen. 'Ik sta niet in je weg, jij stond toevallig in mijn weg, maar maak je geen zorgen..' Ik kon mijn verhaal niet afmaken want de jongen begon te praten, 'jij staat in mijn weg.' 'Ho wacht eens even..' Ik drukte mijn vinger tegen zijn lippen aan als tegen dat hij stil moest zijn. 'Ik praat, jij luistert.' zei ik tegen hem. 'Jij stond in mijn weg, zit er niet over in, ik vergeef het je, loop nu maar weer door, ik heb geen zin om mijn tijd aan jou te verspillen.' De jongen liep rood aan, 'slet..' mompelde hij. Ik lachte, 'wat zei je?' 'Slet.' zei hij nu harder. 'Noem me nog een keer slet en ik zorg dat je leven een hell wordt.' De jongen liep door en mijn broers kwamen niet meer bij van het lachen. Terwijl ze ons gingen inschrijven pakte ik mijn blackberry uit mijn zak en smste naar een vriendin Nevaeh.
Bby, please help me, too much weird ppl. See ya X
Al mijn vrienden dachten dat ik naar een streng zomerkamp was gestuurd door mijn ouders, wat ze echter niet wisten, is dat het geen streng zomerkamp is, maar een motorcross-zomerkamp. Ik schaamde me er niet voor dat ik aan motorcross deed. Het was alleen dat ik op school gezien werd als het meisje dat liever haar handen niet vuil maakte. Dat wou ik liever ook zo houden. Ze moesten eens weten.. Mijn mobiel trilde en ik zag dat ik een berichtje van Nevaeh terug had.
Hihi, uit de gevangenis ontsnapte gekken? Ik kom je redden hoor liefje. Maar eerst ga ik naar me nieuwe lover, he's cute. Miss you. X
Ik moest lachen, wat een gekke vriendin heb ik ook. De zwartharige jongen, die volgens mij broers Mitchell heette, stond met een dikke jongen te praten en hij wees naar mij. Ik stak mijn middelvinger op. 'Zo stoer chickie ben jij.' hoorde ik ineens. 'En wie ben jij als ik vragen mag?' vroeg ik aan hem. 'Lenny.' zei hij met een vrolijk gezicht. Ik kreeg spontaan een glimlach op mijn gezicht, hoe vrolijk hij dat zei. 'Hoi Lenny, ik ben Isabella.' Ik stak mijn hand uit en hij schudde hem. 'Voor het eerst hier?' Ik knikte. 'Ik denk dat je het heel leuk gaat vinden.' zei hij. 'Ik hoop het ook.' Ik pakte mijn Blackberry weer en smste Nevaeh terug.
Slet! Wat is er met Jonas gebeurt, was hij niet goed genoeg voor je? Is deze lover belangrijker dan mij? Leuke vriendin ben je! Je moet me redden. X
Ik moet lachen om mijn eigen sms, ook al is het niet grappig, ze weet toch dat ik een grapje maak. Binnen een minuut krijg ik een terug.
Nee, hij was niet goed genoeg. Zeg, moeten ze jou mobiel niet afpakken ofzo? Mag je wel zo praten van je mams? Wel een beetje aardig doen anders kom ik je niet redden meis. X

Reageer (2)

  • Ravenna

    sneeeeel verderr.

    1 decennium geleden
  • Humane

    Haha, verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen