16- Liar.
Bedankt voor alle lieve reacties! Ik vind het echt zo leuk hoezeer jullie opgaan in dit verhaal =]
Echt lief! <3
Echt lief! <3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (18)
zo mooi geschreven!!
1 decennium geledenen de theorie van Enchant bevalt mij wel ^^
ik heb een abo!!
ga je snel verder?
Ik heb een abo :]
1 decennium geledenEn geweldig verhaal btw :x
xx.
Laat het mij maar weten honey
1 decennium geleden+ hij is zo verschrikkelijk goed! je schrijft alles zo hard in detail dat het soms wel lijkt alsof je zelf alles mee kan maken.
ik kan enkel zeggen dat je gwn een talent bent !
spannend hoor! maar billchen, ik denk dat Tom veel bozer zal zijn dat je gelogen heb, als dat hij erachter komt dat je gewoon een jongen bent.. snappie? dat het liegen erover gewoon erger is.
1 decennium geledendat denk ik dan, persoonlijk heb ik een hekel aan liegen. aan de andere kant begrijp ik je wel hoor, billywilly.
snel verder jij daar!!!! ^^
Ja, laat het mij maar weten. :'D
1 decennium geledenMaar ik vind het echt zó schattig, en zielig tegelijk! Hij wilt niet tegen Tom liegen, wat dus ook wel aan geeft dat hij echt van hem houd. Maar hij moet wel, hij heeft geen keus. Ik vind persoonlijk dat hij moet wachten tot ze elkaar wat langer kennen, en nóg closer met elkaar zijn. Véél closer, dat Tom ook gewoon wel door moet hebben dat er wat aan de hand is. En Bill al iets minder drang heeft om te liegen, zodat Tom er stapje voor stapje steed meer achter komt. En als hij het op een dag dan vraagt, en alle punten opnoemt die hem opgevallen zijn, moet Bill het vertellen!
[mijn theorie(A)]
Ga je snel verder?