Deel 1.
Het begon allemaal op: 17-7-1994. Twee zussen worden geboren of ook wel een tweeling. Bo en Anne-Marie. Vanaf die dag tot vandaag zijn ze onafscheidelijk. Het zijn twee dikke vrienden.
'' welke kleur zou jij kiezen? '' vraagt Bo aan Anne-Marie. Ieder ligt op haar bed met haar handen onder het hoofd. De tweeling wilt een andere kleur kamer. '' Die muur pimpelpaars met een goud randje en die olijfgroen. '' de twee schateren het uit van het lachen.
Dit gebeurt nou dagelijks.
Soraya, het zusje van de twee komt de kamer in gelopen, ze heeft haar beertje vast en sabbelt er wat op. '' ik wil slapen. willen jullie wat stiller zijn '' fluistert ze. Het is 8 uur 's avonds. '' Sorry. '' verondschuldigt Bo. '' We zullen wat stiller zijn. '' Bo loopt naar haar toe en geeft een kus op haar voorhoofd en loopt samen met haar weer naar haar eigen kamer. Even later komt Bo weer terug en springt op het bed. '' Zullen we een potje voetballen buiten? Soraya wilt graag slapen.'' Anne-Marie knikt. Samen lopen ze de trap af pakken een bal en zoeken een mooi veldje verderop. '' Goal! '' joelt Anne-Marie. Bo haalt meteen de bal uit het doel en rent snel naar het doel van Anne-Marie. Zij staat namelijk nog te juigen. ''GOAL 2-2! '' gilt Bo. Anne-Marie kijkt op. '' Shit. '' zegt ze. Bo moet lachen.
Er zijn nog geen reacties.