Ik word wakker. Als 1e kijk ik rond. Ik zit in de woonkamer van de Cullens met alle Cullens om me heen. Dan begint mijn hoofd te bonken. Ik hou mijn hand voor mijn hoofd. 'Auw...' zeg ik dan. 'Het spijt me echt' zegt Alice. 'Je hebt die deur tegen je hoofd gekregen' gaat Rose verder. Dan komt Carlisle naast me zitten. 'Amy, je hebt ons denk ik heel wat uit te leggen' zegt hij behoorlijk serieus. 'Pardon?' zeg ik nogal verontwaardigend. 'JULLIE hebben wat uit te leggen!' ga ik verder, nogal boos. Dan begint mijn hoofd weer te bonken. Meteen word ik weer rustig. 'Ik snap best dat je boos bent, maar hoe ben je er achter gekomen?' gaat Carlisle verder. Ik kijk Edward aan. Dan pas zie ik dat Bella er ook is. 'Ik heb hun gevolgd...' zeg ik dan toch maar. Ik wijs naar Bella en Edward. 'Is dat waar, Edward?' vraagt Alice. 'Ik weet het niet...' antwoord hij, 'Ik kan haar gedachten niet lezen..'. 'Wow, wat zeg je daar?' vraag ik nogal verbluft. 'Jij kan GEDACHTEN lezen?' ga ik verder. 'Uhhmmm..., nu we toch aan het opbiechten zijn, ja, alleen van jou niet, en van Bella ook al niet' zegt Edward. 'En Emmett kan vast in de toekomst kijken??? Dacht het niet dus.' antwoord ik boos. 'uhhmmmm, even over in die toekomst kijken... Dat kan Emmett inderdaad niet, maar Alice kan dat...' zegt Edward dan. 'Ben ik aan het dromen ofzo? Of heb ik mijn hoofd gewoon nogal hard gestoten?' zeg ik. 'Het klinkt inderdaad nogal ongeloofwaardig' zegt Emmett dan tegen Edward. Meteen kijkt iedereen Emmett boos aan. 'Nu even iets heel anders: Waarom ben ik hier?' vraag ik om de stilte verbreken. 'We wouden niet dat je tegen iedereen zou doorvertellen wat wij zijn, en het leek ons nogal veilig xD' zeg Emmett. Dan begint mijn hoofd weer te bonken. Stomme deur. 'Kom maar mee naar boven, dan kan je even slapen' zegt hun moeder, of hoe ik het ook moet noemen. Ik loop met haar mee. Als ik in een (verassend grote) kamer zit, gaat ze weer weg. Uiteraart sluip ik haar achteraan.

Weer beneden aangekomen sta ik aan de deur mee te luisteren. 'Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat ik haar niet gezien heb..' Hoor ik Alice zeggen. 'Het lijkt wel alsof ze zegmaar onzichtbaar is op de radar' zegt Ed. Dan staat Jasper opeens voor de deur. Ik schrik. Stoot mijn hoofd weer. 'Au.' zeg ik. De deur gaat open. Iedereen kijkt me weer gek aan... ik glimlach als een boer met kiespijn (best vreemde uitdrukking eigenlijk...). 'ik was uhhhhmhmmmm.... uhhhmmm... mijn knuffel... vergeten...' verzin ik als smoesje. Dan barst ik in lachen uit. 'Laatmaar...' zeg ik en ik loop weer naar boven. Okeeei... Dat was best wel droog.. Ik vraag me af wat er nu met me gaat gebeuren.. Of ik ooit nog thuis kom enzo... Alhoewel. Dat lijkt me best logisch. Natuurlijk kom ik ooit nog thuis. Dan komt Alice naar boven. Nogal twijfelend doet ze de deur open.'uhhmmm, haaloow?' zeg ik maar. 'ik moet even met je praten..' zegt ze. 'Okeei?' antwoord ik en ik ga rechtop zitten. 'Je snapt er niks van, he?' zegt ze dan uiteindelijk. 'Niet bepaald' antwoord ik. 'Ik zal je alles uitleggen wat je wilt weten' zegt Alice. 'Uhhmmm... Drinken jullie echt bloed?' zeg ik mega-raar. 'Ja, alleen zijn we zegmaar vegetarier, want we drinken alleen dierenbloed' zegt Alice. 'Ik zal het proberen te onthouden xD' zeg ik maar weer. Het blijft vreemd, maarjaah, het zijn mijn vrienden en ik geloof niet dat ik ze nu mag laten stikken, want dan vermoorden ze me (ofzo).

Reageer (1)

  • JayDick

    sorry zeg het toch...
    SNEL VERDER!!!

    wil je mijn verhaal even reclameren???
    Please???

    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen