5
'Oke, zie je die bitch daar? Ze lijkt me ongesteld' - 'Hoe weet jij dat nou weer?' vroeg Chaz en haalde een wenkbrauw op. 'Vrouwen instinct' en ik wapperde met mijn hand tegen zijn gezicht zodat hij stil hield. 'Oke.. op 1 pak jij haar handen vast en ik haar tasje. Oké?' . 'Moeten we dit wel doen Justin?'.... vroeg chaz onzeker. 'Komop. Je wilt toch niet dat je beste vriendin verdrinkt in bloed?' vroeg ik melodramatisch. 'eh...' en ik sloeg hem achter zijn hoofd. 'Waag het niet Chaz Somers' en hij wreef met een pijnlijke blik achter zijn hoofd. 'Oke.. 3.. 2...1 GO' En ik en Chaz liepen op het meisje af. 'AAAH WIE ZIJN JULLIE?' gilde ze. 'IK BEN JUSTIN BIEBER' gilde ik terug. 'OH OH !!' gilde ze opnieuw en ik pakte haar tasje snel af toen Chaz haar armen vast pakte. 'Wat doen jullie met mijn tasje?' - 'dat is topgeheim. Alleen echte professionele zangers met een hoge stem mogen dat weten' Ik doorzocht haar tasje vluchtig.. lipstift.. foundation.. mascara.. oogpotloog... borstel... oogschaduw.. föhn.. mobiel... mobiel... nog een mobiel... Népbórstén? Ik keek even verward naar het meisje en ze haalde haar schouders op. 'Welcome bij the club' en ik gaf haar een high-five. Eindelijk! Tampons! Ik pakte de grootste en knikte naar Chaz. 'Heb je het?' vroeg hij toen we eindelijk weg waren. 'Ja.. wil je ook een mobieltje?' chaz keek me stomverbaasd aan. 'Je.. hebt.. haar .. mobiel gepakt?' - 'Ze had er toch drie. Ze zal ze heus niet missen' en ik schudde met mijn pruik zodat hij weer op zijn plek zat. 'Let's go swimming'
'En zo kwamen we aan tampons' legde ik uit aan Ryan. "En je hebt geen mobiel gepakt voor mij?' vroeg Ryan boos" 'Sorry... anders is het toch zielig voor haar? Stel nou dath aar vriendje belt om het uit te maken? want niemand wilt met zo'n bitch ofcourse. En dan wéét ze het niet?' legde ik uit. Ryan knikte begrijpvol. Ik glimlachte met een brede grijns. 'Zullen we gaan zwemmen? Mijn huid heeft verfrissing nodig' en deed even een Jazz-hand en snorkelbril-move. ik huppelde door het water heen en waterdruppels spatten overal om me heen in het rond. Ik liet me met een duik in het water vallen en zwom als een garnaal door de frisse chloor water. Ik kwam boven water en streek met mijn handen verleidelijk over mijn gezicht naar mijn achterhoofd. Wacht?! Ik voel niets?! Opeens hoorde ik een kinderstemmetje achter me. 'Mamaaa... er zweeft hááááár in het zwembad' en ik draaide me geschrokken om. Er lag inderdaad haar. Een hele bos haar. MIJN PRUIK. Snel dook ik ernaar en zette het op mijn hoofd. Met een hand op mijn hoofd en eentje waarmee ik zwom liep ik naar Chaz en Ryan toe. 'Ooohgodd, i'm so dead' huilde ik. 'Wat is er schattie-pattatie?' - 'Ik... dat.. kindje.. mijn.. haar.. zwembad.. OH WAT EEN ELLENDE' - 'Ik begrijp het volkomen' begon Ryan en gooide een handdoek over me schouder heen. Ik rilde van de kou. 'Ik heb het koud' gaf ik aan als hint. 'Nog een handdoek?' - 'Nee... ik wil een knufffffeeeeeeeeeeel' en opende mijn armen. Chaz gaf me een grote Tijgertje-knuffel. 'Neeej ' jammerde ik.
En weer wat hulp van het vrouwenvolk.
Al de hoofdstukken zijn niet bedoelt om homo's belachelijk te maken, of om hun te beledigen. Het is een stereotype.
Reageer (73)
Whahahaha dit verhaal is gwn geniaal
1 decennium geleden@robyncullen Ik lees het niet? En wat nou 'het is gewoon voor de grap'? Het enige wat zij doet is een bepaald persoon belachelijk maken en ik zou precies hetzelfde hebben gedaan als dit verhaal over iemand anders ging, want dat is gewoon triest. Ik bedoel, waarom zou je überhaupt iemand voor homo uitmaken? Die jongen heeft in ieder geval meer gepresteerd dan dat zij heeft gedaan en ik durf te wedden dat zij het gene wat Justin heeft bereikt, nooit gaat bereiken.
1 decennium geleden@Darkfur. Ik heb al een leven, jammer dat jullie er nog een moeten zoeken. Misschien op marktplaats? Ze zijn daar best goedkoop hoor! (:
@Darkfur: Ik ben ook fan, maar dit verhaal is gewoon te geniaal
1 decennium geledenDit is echt zoo geweldig!
1 decennium geledenGa snel verder!
Omgg
1 decennium geledengeniuss!!!
Ik hou van jou verhaal
snel verder
Nieuwe abo