Bella begon te praten. Zo stilletjes mogelijk luisterde ik mee met het gesprek. Of wat dan ook. 'Je bent onmogelijk snel. En sterk' zegt Bella. Ja, dat weet ik onderhand wel, die auto, de supersnelle man die eventjes langsrent... 'Je huis is lijkbleek en ijskoud' zegt ze dan. Lijkbleek snap ik wel, maar ijskoud..? nu ze dat zegt valt het me pas op. Alice, Jasper, Emmett enzovoort waren inderdaad ijskoud... 'Je ogen verschieten van kleur' praat Bella verder. Ja, dat had ik ook al gemerkt. 'En soms spreek je alsof je uit een andere tijd komt. Hmm.. Dat is me nou nooit opgevallen. Ik vond dat hij gewoon een minibeetje een Brits accent had. 'Je eet of drinkt nooit, je komt niet in de zon..' praat ze verder. Tuurlijk. DAAROM eten ze nooit. Op dat moment snap ik alles. Alles. 'Hoe oud ben je?' vraagt Bella. '17' zegt Edward. 'Hoe lang ben je al 17?' vraagt Bella. Slimme vraag. Nou wil ik alleen weten of het klopt wat ik denk. 'Een poosje' zegt Edward kortaf. Dan kijkt Bella behoorlijk bang. En het is behoorlijk stil. Praat nou verder! 'Ik weet wat je bent' zegt Bella. 'Zeg 't dan' antwoord Edward nogal beangstigend. 'Zeg het' zegt Edward. 'Hardop' vervolgd hij zijn zin. 'Zeg op' zegt hij dan boos. 'Een vampier' zeg ik dan. Toevallig zegt Bella precies hetzelfde tegelijk. Pfiew. Anders had hij mij gehoord. Misschien heeft hij mij ook wel gehoord. 'Ben je bang?' vraagt Edward. 'Nee' zegt Bella. 'Stel met dan een geijkte vraag. Wat eten we?' vraagt Edward nogal eng. 'Je doet mij niets' zegt Bella dan. Op dat moment pakt Edward Bella bij haar arm en trekt haar mee. 'Waar gaan we heen?' vraagt Bella bang. 'De berg op, boven de wolken. Je moetzien hoe ik er in de zon uitzie' zegt Edward. Op dat moment trekt hij haar op zijn rug en rent weg. De berg op. Megasnel. Ik zucht. Maar ben tegelijk ook heel boos. Hoe hebben ze dit geheim kunnen houden?!?! Ik ben toch bevriend met ze??Ik had toch een tussenuur dus ik ben niet te laat voor de les. Boos loop ik terug naar school.

Op school aangekomen loop ik naar Alice. 'Heei!' zegt ze vrolijk. Ik kijk haar boos aan. 'W-w-w-wat is er..?' zegt Alice twijfelend. Dan weet ik iets te zeggen: 'Ga toch mensen leegzuigen, bloedzuigertje'. Verschrikt kijkt ze me aan. Dan loop ik weg. Verdrietig. maar ook boos. Als Susan me ziet lopen komt ze naar me toe. 'Ruzie met je vrienden?' vraagt ze. 'Ja' zeg ik heel kortaf. Ik loop weer weg bij haar. Als ik bij de WC ben aangekomen blijf ik daar zitten. Ik hoor dat er iemand aankomt. Het zijn Rosalie en Alice. mij zien ze niet. Maar ik hoor hun wel. 'Maar hoe kan het...?' zegt Alice. 'Ik zou het toch gezien moeten hebben???'praat ze door. 'Je weet wat dit betekent toch?' hoor ik Rosalie zeggen. 'ik geloof van wel...' zegt Alice. Dan gaat mijn mobieltje af. Perfecte timing zeg. Ik neem superstil op. 'Met Amy...' fluister ik. Meteen hebben Rosalie en Alice me door. Ik hang op zonder te checken wie me had gebeld. 'Doe maar open Amy' zegt Rose. 'En waarom dan wel?' vraag ik. 'Straks gaan jullie mij nog leegzuigen' ga ik verder. 'Ik doe zelf wel open' zegt Rosalie. Ik hoor een krak. Op dat moment word de deur weg gehaald voor mijn neus. En daarna werd alles zwart.

Reageer (2)

  • MeggieVamp18

    Wow, neemt een crea wending :O ^^
    Ja, idd dat laatste is echt grappig xD
    Kudoo !!
    Snel verderr (Y)

    Xx meggie (K)

    1 decennium geleden
  • JayDick

    ik vind het goed zo!!!

    haha dat laatste stukje vond ik best grwappig xD!!!

    snel verder!!!

    Xxx mij!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen