“Wakker worden!” Schreeuwde Félicia in je oor. “Au, man.” Mompelde je slaperig. “Lameslape.” Félicia schudde je nu heen en weer. “Nee. Je gaat nu wakker worden, want ik heb een ontbijtje voor je gemaakt!” Je zakte weer weg in je slaapbankje, maar toen Félicia dat door had kwam ze met een groot zwart voorwerp naast je staan. “NEEEE! Doe uit!” Riep je en je deed snel een kussen boven op je hoofd. “Alleen als je nu uit je bedbank komt!” Riep Félicia giechelig. “Oké, oké, ik kom al!” Slaperig ging je overeind zitten. Dat alleen iets te snel en je hoofd tolde eventjes. “Kom maar op met dat ontbijtje van je dan.” Je keek om je heen, Félicia was inmiddels al verdwenen naar de keuken. “Félies?” Riep je. Félicia stak haar hoofd uit de deurpost. “Wat is er, schat?” Je fronste je wenkbrauwen. “Waar is je liefje?” Je liet een scheve glimlach zien, maar Félicia’s gezicht stond nu op onweer. “Die moest heel vroeg weg, weer een concert…” Ze trok een pruillipje. “Ah! Maar was het wel gezellig dan vannacht?” Je liet een meisjesachtige giechel horen en wiebelde even met je wenkbrauwen. Dat had effect op Félicia, want die kreeg meteen een knalrood hoofd. “Jawel.” Zei ze verlegen. “OMG!” Riep je uit. “Félies, ik wil alles horen! Of nou ja, doe toch maar niet alles.” Je trok een vies gezicht. Félicia moest alleen maar lachen en kwam met een bord flensjes naar je toegelopen. “Tast toe.”

Nog tien minuutjes, nog tien! Even wachten nog, alsjeblieft zeg. Waarom deed je nou zo verschrikkelijk hyperactief? “Hou op.” Sprak je jezelf toe. “Sorry, zei je iets?” Félicia keek op van haar tijdschrift. “Nee, niks.” Ja, Félicia was er natuurlijk ook nog, hèhè. Maar gelukkig had Félicia nu ook weer met Justin afgesproken, die kwam haar zo ook ophalen. Misschien kwam hij wel gelijk met Taylor, om drie uur. Zo niet, dan misschien wel eerder. Dan had je Taylor helemaal voor jezelf! Misschien was dat wel de reden dat je zo ontzettend hyper was. Of waren het misschien de zenuwen? Of allebei natuurlijk. Klopklop. Je hart sloeg over, maar het bleek vals alarm. Félicia deed blij de deur open en omhelsde Justin in de deuropening. “We gaan, liefje! Zie je gauw, veel plezier!” Félicia verdween samen met Justin en je bleef alleen achter in de hotelkamer. Daar werd je alleen maar nóg zenuwachtiger van.

Reageer (5)

  • xTheOnlyOne

    Verder!!

    1 decennium geleden
  • Knightwalker

    verdooorrr <3

    1 decennium geleden
  • DUNBAR9

    Verder !!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Hopjesvla

    jajj justin is gone,...(dance)xD
    snel verder <3
    xx

    1 decennium geleden
  • Strengthless

    omg ik zou helemaal zenuwachtig worden als ik aan het wachten was in mijn eentje op taylor lautner.
    ik wil hem een keertje ontmoeten (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen