3
'Mag ik zo kijken?' vroeg ik en glimlachte breed. 'Iets meer bescheiden' zei de fotograaf en ik vormde een smalle glimlach. Ik bukte naar voren zodat ik een grote inkijk had op mijn twee grote waterballonnen en glimlachte verlegen. 'Justin, dit zien allemaal kleine kinderen he - meisjes vooral' begon mijn moeder te zeiken. Ik rolde met mijn ogen en legde een hand in mijn zij. 'Mam. Doe normaal' en ik maakte een 'talk-to-my-hand' gebaar naar mijn moeder en keek weer glimlachend naar de fotograaf. 'Weetje zeker dat ik geen jurkje aan moet doen?' - 'Nee Justin' - 'Of een rokje?' - 'Nee Justin, dat hoeft niet' - 'Of een hempje.?' - 'Justin. Laat dat maar over aan de stylisten' - 'MAAR DADELIJK ZIET EEN KNAPPE HUNK DAT EN DAN BEN IK ZOOO de lul' zei ik en sloeg wanhopig mijn handen op mijn hoofd. De ventilatie van de fotograaf werd krachtiger en voor ik het wist vloog mijn pruik er af. 'Omygosh!' gilde ik en huppelde naar mijn haar. 'oke dat was het, ruim maar op' - 'NEEEEE' riep ik verslagen en knielde op de grond. 'Ik wil nog een jurk-sessie' jammerde ik. Mijn moeder keek me afkeurend aan.
'Als miley Cyrus dat mag, waarom mag ik het dan niet?!!' gilde ik naar mijn moeder. Ze wilde net wat zeggen maar k was haar voor ' IS ZIJ SOMS KNAPPER DAN MIJ?' jammerde ik en tranen rolden over mijn wangen. 'Justin.. Miley is een meisje en jij bent een jongen' - 'Actually.. I 'm gay. so I'm half a guy, half a girl. you know mampsie' en ik gaf haar een vette knipoog. Ik zag vanuit mijn ooghoeken Chaz en Ryan binnenkomen, damned, als ik nou in mijn rokje stond hier had ik een leuke avond gehad.....
Al de hoofdstukken zijn niet bedoelt om homo's belachelijk te maken, of om hun te beledigen. Het is een stereotype.
Reageer (73)
OMG
1 decennium geledenIK VIND HET ZO KOEL
*ziet justin in een rokje voorzich*
1 decennium geleden*barst in lachen uit*
G-E-N-I-A-A-L
het is echt wel zielig dat al die justin lovers hier reacties neerzetten
People please,
1 decennium geledenWij gaan toch ook niet zeiken bij een love-justin-bieber story.
We aren't hating, we aren't loving, we are just annoying.
1 decennium geledenAls je het niet kan hebben lees de vertaling van hier boven ff bij 01 10x door en dan op kruisje klikken, of klik de volgende keer niet op ons verhaal.
Sorry Hoor Mensen Het is MAAR EEN VERHAAL...
1 decennium geledenLaat ze tog doen ? ..