2
So.. let's move on..
'Chaz.. Er is iets wat ik je al een tijdje wilde vertellen?' -'Ja?' vroeg Chaz ongeintresseerd en keek naar de televisie. Bob de bouwer was op tv.
'Chaz..?' vroeg ik om aandachtig. 'Ja vertel je story maar...' -
'Nou.. Je weet toch wel.. dat ik.. dat..' - 'DAT JE GAY BENT?' riep hij luid. 'SSSSSHT. ze hoeven het niet allemaal te weten' en ik wapperde met mijn handen. 'Oke ga verder' en hij bleef maar kijken naar die stomme televisie he. Alsof hij Bob aantrekkelijker dan mij vind. Misschien moet ik me meer als Bob gedragen, zou hij me dna leuker vinden?
'Nou.. Ik heb deze gevoelens voor j-' - 'sssh. Kijk wat nou wat Bob aan het doen is' mompelde hij en fronste zijn wenkbrauwen. 'Chaahaaaz. Ik wil een goede conversatie met je voeren! Begrijp dat nouuhoouu. Ik HOU VAN JE' - 'JUSTIN! WAT ZEI IK NOU? IK ZEI STIL OKE? OMG. WAAROM WOON IK NIET BIJ BOB?' en hij stond kwaad op. 'Maa.. maar.. chaz.. I .. ik..' En ik huilde als een baby. 'KAN IEMAND DIE BABY BEIBER ZIJN KOP LATEN HOUDEN?' schreeuwde Chaz boven de trap. 'Chaahaazz'' snotterde ik en liet me tegen de deur vallen - jeweetwel net als die chickflicks films!
to.. be.. continued...
Al de hoofdstukken zijn niet bedoelt om homo's belachelijk te maken, of om hun te beledigen. Het is een stereotype.
Reageer (43)
Wij hebben nu ruim 180 kudos gekregen dus ik zie het vals speel deel niet echt.
1 decennium geledenblijft geweldig echt een fan(yeah)
1 decennium geleden. maar deze was niet zo leuk dan de vorige
1 decennium geledenIk volg het niet helemaal meer
1 decennium geledenwie is chaz eigenlijk?
1 decennium geleden