Daar kwam Chaz aan gelopen. 'Omygod Chaz' - 'WAT?' riep hij geschrokken.
'DIE PAARS VLOEKT MET GROEN! YEEEEZZ CHAZ! Lees jij geen modetijdschriften ofso?' en ik wapperde met mijn hand naar zijn kleding. 'Oh shizzle, justin. Wat moet ik nu doeehoen?'
'GEEN ZORGEN CHAZ- JUSTIN HEEFT DE OPLOSSING- ik draag altijd een hele set outfit mee, want je weet maar nooit...' - Soms wordt ik ongesteld en dan zit ik daar met een broek met een rode vlek. Sjongejonge, dat moeten we niet hebben right girls? Ik graaide met mijn hand in mijn handtasje (paars net als Tinkywinky) en haalde een strakke grijze spijkerbroek en een paarse shirt 'Alweer paars?' zuchtte Chaz. Ik grinnikte als een paard.
'JUSTIN!' riep Ryan van uit de verte. 'WAT IS ER ?' vroeg ik geschrokken en zetten even mijn pruik goed. 'Justin! Ze zijn er achter gekomen dat je homo bent' - ' OH SHIZZLE. THAT'S NO GOOD' gilde ik. Het klonk als een gillende keukenmeid. 'RYAN? wat moet ik nú doehoen? Ik heb miljoenen fans, vrouwelijke, die denken dat ik op meisjes val?' - 'Je moet Jasmine V kussen. In je auto. En je moet doen alsof je niet weet dat wij een foto maken in de andere auto' ... 'Dat is een geweldig idee!' riep ik en vloog hem om de hals. Ik bleef hem vast houden en versterkte mijn greep om hem heen. 'Justin.. wat hadden we nou gezegd? Geen intieme contact, ik voel niks voor je'- 'Ohja.. Sorry RyiRyii' - 'Ryan..' mompelde hij. Ik bloosde en mijn kop werd zo rood als een tomoot. 'Ofcourse. how silly of me' ....


TADAAAAAAA ZIEN JULLIE WEL?
justin is gay.




Al de hoofdstukken zijn niet bedoelt om homo's belachelijk te maken, of om hun te beledigen. Het is een stereotype.

Reageer (99)

  • Frappucino

    xFruitCase zei op 15 dec 2010 - 23:18:
    haha ik lach me nu al dood
    ik heb niks tegen justin bieber,
    en absoluut niks tegen homo's
    maar deze humor mag ik ergens wel (:
    vraag me af waarom justin lovers dit lezen.
    kunnen jullie niet beter fanstory's gaan lezen?
    als jullie hier toch geen humor van inzien.
    okee. ik zou dit ook niet doen.. maar als
    deze mensjes hier plezier mee hebben, laat ze dan lekker ^^

    Het is gewoon als belieber niet zo leuk dat hij zo belachelijk wordt gemaakt.

    1 decennium geleden
  • xFruitCase

    haha ik lach me nu al dood :$
    ik heb niks tegen justin bieber,
    en absoluut niks tegen homo's
    maar deze humor mag ik ergens wel (:
    vraag me af waarom justin lovers dit lezen.
    kunnen jullie niet beter fanstory's gaan lezen?
    als jullie hier toch geen humor van inzien.
    okee. ik zou dit ook niet doen.. maar als
    deze mensjes hier plezier mee hebben, laat ze dan lekker ^^

    onelove.

    1 decennium geleden
  • bubbletoe

    OMGxD

    1 decennium geleden
  • MenM

    Nouja misschien moet ik de basisschool keertje over doen, kan helpen?

    1 decennium geleden
  • NarutoPerv

    Haha.
    Oké, ik snap de lol ergens wel hoor,
    maar ik vind dit toch zwaar zielig.
    Ik stop bij deze ook met lezen,
    ga mijn tijd er niet verder aan verdoen.
    Ik laat jou je lol hebben,
    maar je mag best wel weten dat ik het een zielige actie vind.
    Hopelijk voor je krijg je nog veel lezers en word het een succes.

    ..
    Ik gun het je,
    maar ben der geen voorstander van.
    Maar dat jij je verlaagt tot basisschool niveau,
    dat is je eigen keuze.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen