Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • FireGirl

    of het goed is? holy shit. Het is zo facking goed geschreven

    Ik zou het zo echt niet kunnen beschrijven
    maar best wel lullig dat ie net op dat moment weg moet
    maar ik denk niet dat je het beter had kunnen doen :D(H)(H)

    snel verder!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Readingbitch

    Verder!!!
    Ik vind at je heeel goed schrijft alleen soms een beetje vaagjes.

    1 decennium geleden
  • RVertonghen

    Hehe goed geschreven hoor!(H)
    Maareeh.. Niet Hap slik weg?:Y)
    Ik had me er zo op verheugd!
    Of of of:D
    komt het nog :Y)

    1 decennium geleden
  • RainDancer

    Hoe zou het toch kunnen dat ik zo veel uit je hoofdstuk herken uit een zeker hoofdstuk van mij? :P

    Dat lijkt me echt gewoon zo kut, hè, als je net op het punt staat om er helemaal voor te gaan en dan word je weggeroepen door je alfa xD
    Het was nog beter geweest als hij halverwege had moeten stoppen.
    Ik vond het wel zielig, maar stiekem lachte ik haar heel hard uit (A)

    Maar, ff terug op je vraag: het is echt supertof zo hoor. Niet dat ik kan zeggen dat het niet zo is, want dan kraak ik mijn eigen hoofdstuk dus ook af...

    Maar ik meen het wel hoor (flower)

    P.S. ff over je mail: wanneer moet ik het dan uitleggen? Ik bedoel, in hoofdstuk 2 staat dat ze geen ochtendmens is, dan kan ik haar niet in hoofdstuk 43 vrolijk laten vragen wat er gisteravond nou eigenlijk was gebeurd. Ze was gewoon zo nieuwsgierig (en stiekem toch een beetje bang) naar wat er gebeurde, dat ze zich niet in kon houden.

    Hey, ik heb een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat het niet zo raar klinkt :D
    Ik zal eerst ff ADH voor je doorkijken en dan een poging wagen 43 te verbeteren. Ik was ook al wat aan 44 begonnen, misschien dat die er ook nog wel bij komt, ik zie wel hoe ver ik kom...

    Owja, bijna vergeten:
    SNEL VERDER!!

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    Wie was het? Die Jacob riep? Zit ik verdorie net in het verhaal roept een of andere malloot hem! Dat is toch zo frusterend. Sorry, dat moest ik even kwijt.

    Je schrijft zo goed dat ik helemaal in je verhaal zit (kan dat eigenlijk wel?!) dus vooral zo door blijven gaan!
    :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen