Instappen
'Quin!' Gil ik het halve vliegveld bij elkaar,'Quin!!!!!!!!!!!!!' Eindelijk kijkt Quin op en zwaait.
Ik loop naar hem toe.
'Op welke landingsbaan moeten we zijn?' vraag ik.
'7' antwoord Quin.
Samen rennen we om het hardst met onze koffers en rugzakken naar landingsbaan 7.
Waar een eenorm vliegtuig staat, dat eigenlijk gewoon een vliegtuig is maar dan 5 meter langer ofzo.
Ik en Quin kijken naar 3 meisjes die aankomen lopen.
'Die hebben zeker ook gewonnen' zegt Quin.
'Arme Quin, nou ben je de enigste jongen' Lach ik. Dan komt de piloot uit het vliegtuig. 'Dames en ehh... Heer, welkom, als het goed is hebben jullie alle 5 gewonnen met de doe eens gek wedstrijd, waar jullie onbestaande voertuigen hebben opgestuurd,
ik noem je naam dan loop je naar binnen, daar wacht een stewardess op jullie, nou als eerste mag naar binnen: Shanice-Loriane, nog een hele naam meid, Met de rijdende disco auto, die ook kan vliegen.' Hij helpt Shanice-Loriane met haar koffers en al naar binnen te gaan en keert zich dan weer om naar de andere.'Elle, met de zwefende scooter fiets.' Elle stapt naar voren en word ook door de piloot geholpen naar binnen te gaan.
'Quin, die de vliegende-ScootMobiel-voor-oudjes bedacht.' Ook helpt de piloot Quin naar binnen.
'Rachel die de Achterstevoren-zelfopruimende-auto bedacht.' Ook helpt de piloot Rachel en dan sta ik er nog alleen.
'Nou dan de Laatste Nao, die de Zelf-dingen-doende-groter dan hij is camper bedacht.'
Ook ik word geholpen door de piloot.
Als we allemaal binnen zijn, sluit de piloot de deur.
'Welkom aanboord van het Luxe vleigtuig, NSS17, of ookwel het vliegendeHotel.
Deze reis gaat een maand duren.
Er is hier vanalles dat je kunt doen.
En we staan overal voor je klaar.
Annet help jullie naar jullie kamers.'
Annet, die de stewardess blijkt te zijn die al op hun stond te wachten brengt hun naar het midden van het vliegtuig. Waar 5 kamers zijn.
Ieder kiest een kamer en ze beginnen uit te pakken. Dan voelen ze het vliegtuig starten. 'Wil iedereen naar het voorste deeel van het vliegtuig komen met de vliegtuig stoelen en gaan zitten, met riemen om terwijl we gaan opstijgen. ' roept de Piloot om.
Iedereen gaat zitten.
Na een tijdje word er weer omgeroepen dat ze nu vrij mogen rondlopen.
Reageer (1)
Hij is egt leuk!!
1 decennium geledenSnel veder..
Xx.