How can I can get rid of this trouble? 26
De twee lachen en ze stallen hun spullen een beetje uit.
'Denk je dat je snel terug komt naar Amerika?' Vraagt Joy terwijl ze bij me op bed neer ploft.Ik haal mijn schouders op en kijk haar aan.'Ik denk dat ik bang ben, bang om gevonden te worden.Zelfs hier vind ik mijn rust niet'. 'Eten is klaar!' Klinkt er van beneden en ik zet een glimlach op.'Maar ik ben zeker wel van plan om eens terug te keren naar Amerika'. Joyce staat ook op en glimlacht terug. 'Laten we hopen dat dan maar snel is'. Zegt Espa die me even naar zich toe trekt en over mijn hoofd wrijft op een wilde manier.'Haha laat me los mafkees!' Zeg ik en duw me van hem af en ren voor twee de kamer uit, de trappen af.
Beneden treffen we ook mijn opa en oma aan, die we niet eens binnen hadden horen komen en groeten ze vrolijk.
2 jaar later
Verwonderd sta ik voor mijn oude huis en walg van de voortuin.Hij was helemaal overwoekerd.Samen met mijn ouders loop ik het huis in en kijk rond.Het huis was nog zoals ik het me herinnerde.Mijn opa en oma hadden het hier binnen schoon gehouden, maar de tuin verwaarloosd, ach wat zou het.Meteen ren ik door naar boven en gooi mijn koffer op het bed neer.Het rook muffig, maar stof was er niet.Meteen gooi ik het raam open en kijk naar buiten.'Espa!' Gil ik naar buiten toe wanneer ik hem op zijn scooter zie aankomen.Met een brede lach ren ik weer naar beneden toe, direct naar buiten waar Espa net van zijn scooter afstapt.'Eindelijk weer terug bij ons'. Grijnst hij en draait een rondje met me in zijn armen.
Reageer (2)
Ik kan moeilijk een reactie geven als ik nog niet bij heb gelezen
1 decennium geledenWOEIO!
-bespringt Espa-
Snel verder schattie<3
xx(K)
wow.. en ik geef nu als enigste een reactie..
1 decennium geleden