Foto bij Anata ga ina sekai wa irana[Jacob]/3/

Anata ga ina sekai wa irana[Jacob]/3/

Serefine:

Ik volg de geur van de weerwolven naar hun reservaat. Als hun denken dat alle vampiers slecht zijn zal ik maar eens laten zien dat het niet zo is. 'Serefine terug komen nu!'roept Edward boos. 'Als je wilt dat ik terug moet je me maar komen halen.'zeg ik met een glimlach.'Kom op Serefine kom alsjeblieft terug!'zegt Bella bijna smekend. 'Nee!'roep ik terug.'Je weet dat je niet over de grens mag!'roept Edward weer. 'Ja wie zegt dat dat me wat uitmaakt. Ik kom niet terug.'roep ik weer terug. 'Oke wat jij wilt.'zegt Edward zuchtend. Als ik effe niks hoor neem ik aan dat Edward Bella neer zet. En ik had gelijk meteen voel ik een hand om mijn arm en meteen word ik tegen een boom aan gegooid. Ik sta op en zie dat de rest ook is gekomen en de weerwolven ook. Veel tijd om daar over na te denken heb ik niet Edward komt op me af. Ik laat mijn vleugels verschijnen en vlieg omhoog. Meteen laat ik mijn vleugels weer verdwijnen. Let's play. 'Anders is het ook niet meer eerlijk he:D.'zeg ik.'Jij kleine bitch.'zegt Emmett. Hij komt op me af rennen. Ik lees in zijn gedachte dat hij me wil tackelen leuk gedacht Emmett. En ik laat met een simpele beweging van mijn hand een muur van massief steen voor me verschijnen. En zoals ik al had gedacht rent Emmett er tegen op. Dat heeft hij wel gevoeld denk ik. 'Dat is niet eerlijk.'zegt hij een beetje kreunend.'Ik vind het ook niet eerlijk jullie allemaal tegen mij.'zeg ik tegen niemand in het bijzonder. 'Serefine, Sam wil weten waarom je naar het reservaat wilt?'vraagt Edward voor Sam. 'Maakt de reden uit?'vraag ik het antwoord al wetende. 'Nee.'zegt Edward voor Sam.'Dan ga ik maar weer.'zeg ik.Ik draai me om en ren zo snel als ik kan verder naar het reservaat.

...

Ik zie overal een paar huisjes staan dus ik denk dat ik in het reservaat ben. Het is wel gezellig hier.
'Serefine!'zegt de jongen die Jacob heet. Ik draai me om en zie het hele pack staan. 'Ga hier weg!'roept Sam niet erg blij. 'Nee. Ik doe toch niemand wat dus kan ik makkelijk hier blijven.'zeg ik betweterig. Ik draai me om en loop naar het strand. Als ik om kijk zie ik dat het pack me volgt. 'Jullie houden niet zo van water he?'vraag ik ook al weet ik het antwoord al.'Nee hoezo?'vraagt een andere die geloof ik Quil heet. 'Als jullie willen dat ik weg ga zullen jullie me moeten komen halen.'zeg ik lachend. Ik doe mijn schoenen uit en loop richting de zee. Ik loop gewoon door zo over het water. Probeer me hier maar eens weg te halen. Ze staan daar met hun allen te praten. Zeker hoe ze me hier weg krijgen. Ik zie Jacob zijn mobiel pakken en hij belt iemand op. 'Ze komen zo.'zegt hij met tegenzin. Ik wil weten wie hij heeft gebeld. Maar mijn vraag word al snel beanwoord als ik Edward met Bella op zijn rug aan zie komen rennen. Shit.

X. Amor.

Reageer (5)

  • Awrighter

    snel verder:D

    1 decennium geleden
  • AmanteLoco

    snel verder!!!!!
    X(H)

    1 decennium geleden
  • Saskia95

    snel verder !! xxx33

    1 decennium geleden
  • SceneQueenSN

    verderverderverder(yeah)(yeah)(yeah)
    ze zijn echt geweldig(flower)

    1 decennium geleden
  • Greyback

    whoot xD seferine is echt een bitch xD
    haha. oki :P
    leuk dat je zo snel veder gaat ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen