“Niewaar.” Mompelde Félicia. “Dat kan niet.” Als verstijfd liep ze naar de kiosk toe, jou voor zich uit duwend. Ze pakte de ‘Star’ beet. “Ieuw,” kon jij alleen maar uitbrengen, “dat zijn wij.” Félicia haalde een wenkbrauw op. “Doos, tuurlijk zijn we dat!” Félicia besloot het tijdschrift te kopen en voordat je het wist zaten jullie ergens op een pleintje naar jullie eigen gezichten te staren. De ‘Star’ bleek een blad te zijn voor meiden, tussen de 12 en de 16 jaar. Jullie waren te zien op de cover, beiden in het nauw gedreven door de paparazzi. Taylor stond er woedend naast. Het onderschrift luidde: ‘Taylor Lautner gesignaleerd voor het Dream Hotel’. Félicia bleef een tijdje stil met het blad in haar handen zitten. Je stootte haar aan. “Nou, toe dan, sla open!” Met een trillende hand sloeg Félicia de bladzijde om en vond al snel het stukje waar nóg meer foto’s van jullie bij zaten. “Nee, gatver! Die is afschuwelijk!” Gilde Félicia en ze probeerde met haar hand één van de afbeeldingen te bedekken. Jij had die nog niet gezien en probeerde uit alle macht haar hand weg te duwen. De foto werd zichtbaar en je zag Félicia met haar mond halfopen en een scheel gezicht. Je barstte in lachen uit. Félicia keek je beledigd aan en verklaarde: “Ik was bijna blind geworden door die flitsen!” “Pretbek.” Zei je en je lachte weer. Daar hield je gauw mee op toen je zag dat het Félicia een beetje kwetste. “Sorry, Félies. Mag ik misschien de tekst even lezen?” Félicia overhandigde je het tijdschrift. Je las het kopje: ‘Taylor Lautner een nieuwe vriendin?’. Daaronder stond iets in kleinere letters, wat je niet zo leuk vond: ‘Heeft hij Lily Collins nu alweer verlaten?’. Lily Collins? Wie is dat nou weer? Je keek vragend naar Félicia, die nu met je meelas. “Lily Collins?” Vroeg ze. Je knikte. “Wie is dat mens?” Je trok een chagrijnig gezicht. “Taylors ex, zo te zien. En ze is geloof ik de dochter van Phil Collins. Meer weet ik niet over haar. Whatever, hij is niet meer bij haar, maar bij jóu, lieverd!” Dat was zo. Het fleurde je een beetje op. Je verzamelde al je moed om verder te lezen: ‘Heeft Taylor Lautner een nieuwe vriendin? En heeft hij Lily Collins daarom nu alweer verlaten? Dat zijn twee belangrijke dingen die veel meiden zich afvragen. Wij hebben dan eindelijk de antwoorden gevonden!’ Je rolde met je ogen naar Félicia. “Wat een arrogante kwallebakken, zeg.” Félicia knikte instemmend en je las weer verder. ‘Taylor Lautner, de meest hotte acteur van dit moment, is gesignaleerd voor het Dream Hotel. Hij kwam naar buiten met twee meisjes, waarvan eentje in een rolstoel. Zet hij zich in voor gehandicapten of is hier meer aan de hand? Wij vermoeden dat laatste. Volgens betrouwbare bronnen is Taylor laatst ook met ditzelfde meisje gezien bij het Tempora ziekenhuis. Waar dit meisje vandaan komt is niet bekend, maar we hebben wél wat andere gegevens van haar op weten te sporen.’ Ontzet keek je naar de pagina. Daar stonden een paar van jóuw gegevens! Je naam, je leeftijd, je geboortedatum! Hoe kwamen ze daar in godsnaam aan? “Ze hebben mijn gegevens weten te vinden!” Schreeuwde je kwaad. “Dit is privacyschending! Hoe kunnen ze…” “Dat mogen ze helemaal niet doen!” Gilde Félicia erbovenuit. Toen je je besefte dat jullie nog op een pleintje zaten keek je om je heen. Nieuwsgierige voorbijgangers bleven op een afstandje naar jullie staan kijken.

Reageer (5)

  • xTheOnlyOne

    verder!!

    1 decennium geleden
  • Hopjesvla

    BlackWisdom zei op 9 dec 2010 - 19:06:
    ghehe, ik zie het al voor me, zo gillend op een plein. -echt een actie voor mij.

    whaha vr mij ook xD
    snel verder <3
    xx

    1 decennium geleden
  • Strengthless

    ghehe, ik zie het al voor me, zo gillend op een plein. -echt een actie voor mij.

    1 decennium geleden
  • DUNBAR9

    Verder !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Knightwalker

    VERDEEEER!
    ik hou vn deze storie. x]

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen