Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_ , wat een rottekentje trouwens ik beodel niet dat plaatje maar die toetsencombinatie , ja ik kan moeilijke woorden!.
ookay ode aan; colourcake!!! cake, cake, cake.... ff voor de duidelijkheid dat was dus een ego!!
Reageer (33)
waarom belt die vader eigenlijk aan, heeft hij geen sleutel?
1 decennium geledenmlijkt me echt raar als onbekende open doet in je eigen huis.
nog steeds vind ik dat seth leuker is voor haar, haha.lovely storyy, i really love it.
snel verderrrr, i can't wait eigenlijk op volgende hoofdstuk! <3.
ik vind het echt een supervet verhal,
1 decennium geledenmaar wel een beetje raar dat ze al zo snel een vriendje heeft. ze kent hem pas een dag ofzo?
hahaha geniaal!!
1 decennium geledensnel verder i love it(H)
hahaha, genius
1 decennium geledenSnel verder, pratend papatje!
Xx,
Hahahahahhahah xd
1 decennium geledenw8 eerst wou ik iemand een ode geven (:
_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_ , wat een rottekentje trouwens ik beodel niet dat plaatje maar die toetsencombinatie , ja ik kan moeilijke woorden!.
ookay ode aan; colourcake!!! cake, cake, cake.... ff voor de duidelijkheid dat was dus een ego!!
of nee wacht is het echo of ego? echo tog ??
>.<
anyway
jij moet snel verder
&&
nogmaals ode aan colourcake _O__O__O__O__O__O__O_
&
aan jou, shuturmounth ofcourseee!