Foto bij 98. Preparing for surgery.

“ Hier heb je het nachthemdje die je moet aandoen voor de operatie.” Zei de verpleegster terwijl ze het blauw met wit gestreepte nachthemdje aan Friedolien gaf. “ Ik zal je baxter van de staander halen en met je meegaan naar de badkamer om hem aan te doen.” Zei de dame en ze deed wat ze zei. De verpleegster zette Friedolien in een rolstoel. Friedolien ging met een gebogen hoofd mee naar de badkamer die zich naast de kamer bevond. Ik liep terwijl naar Bill en ging op zijn schoot gaan zitten. “ Ik ben bang in haar plaats.” Mompelde ik terwijl ik mijn armen in zijn nek legde. “ Alles zal wel goed lopen.” Zei Bill. in mijn ooghoek zag ik dat Tom constant met zijn been op en neer zat te wippen. Ik draaide me wat naar hem toe. “ Alles komt goed Tom.” Zei Bill in mijn plaats. De verpleegster kwam terug de badkamer uit en zei tegen ons : “ Ik ga eerst om een kalmeerpilletje.” Tom keek raar van de verpleegster, die wegliep, naar mij. “ Dat geven ze altijd Tom.” Informeerde ik hem. “ Ach.” Zei hij. Hij was stil. Dit was niet van Tom zijn gewoonte. Hij was zo stil. Anders stond hij altijd te praten en plezier te maken, hij was een echt viswijf soms. En nu .. Ik had zo’n compassie met hem. Plots ging de deur van de badkamer open en kwam Friedolien buiten met de baxter in haar handen. Terwijl ze hem terug aan de staander ging kon ik het niet laten om te zingen : “ Sexy. Everything about you so sexy.”

Als blikken konden doden, was ik op dat moment mors dood geweest. Ik deed er nog ene schepje boven op. Ik zat nog steeds op Bill zijn schoot en zei : “ Och, Friedolien, je maakt me spontaan lesbisch.” Ik wou gewoon Bill zijn reactie weten. Hij staarde me met openmond en ongeloofwaardige blik aan. Friedolien kon terug lachen toen ze Bill zijn gezicht zag. “ Excuseer?” bracht Bill plots uit. “ Grapje liefje.” Zei ik terwijl ik speels met mijn ogen draaide. “ Friedolien kan niet op tegen zo’n geil konijntje als jij.” En ik gaf hem een kus. “ Dank u!” zei Friedolien. Ik liet Bill zijn lippen los en knipoogde naar haar. Plots kwam de verpleegster terug binnen met een glas water en een pilletje in haar hand. Ze legde die neer op het nachtkastje en zei : “ Ik ga je eerst terug in bed helpen.” Voorzichtig hief de verpleegster Friedolien op en legde haar terug in het bed. “ En nu je pilletje.” Zei de dame lief en gaf het glas water en het witte pilletje aan Friedolien die het vervolgens doorslikte. “ We komen straks om je. Ik ga eerst gaan vragen of we je al naar het operatiekwartier mogen brengen.” Friedolien knikte en de verpleegster liep weer weg.

Tom stond recht en liep plots naar het bed. Ik zag hoe hij Friedolien haar hand vast nam. “ als je straks wakker word, zal ik naast je staan.” Ik kreeg het er zelf moeilijk van en Friedolien zat ook met tranen in haar ogen. “ Dank je schat.” Mompelde Friedolien en ze gaf Tom een knuffel terwijl hij haar ene kus op haar voorhoofd gaf. Op dat moment kwam een verpleger en een verpleegster binnen. “ Het is zo ver Friedolien.” zei de man.

Reageer (5)

  • HuskyBunny

    ik hou van je story !!!!
    snel verder jij ! ^^

    1 decennium geleden
  • NoDeatheater

    Verder!

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Aaahw ;o
    Ik vind het zo zielig voor Tom ook ;o
    Germ.

    snel verder <3
    xx

    1 decennium geleden
  • Niallene

    ik zou echt dood gaan van de zenuwen, maar naar mijn idee blijft Friedolien er nog redelijk rustig onder.
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • xHOBBIT

    Man, ik ben echt bang kerl! ;o
    Thoh, jaja vooral wih dak sexy ben in zuk verdomd ziekenhuiskleedje x'D
    Djeez, waar haal je het toch vandaan! oO
    Snel verder!!
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen