Foto bij 14. Hate

Deze is wel erg kort O,o

Hij snoof. "Ja."
Ik slikte. Kon het zijn dat...? Ze was de laatste vamp die ik tegen was gekomen.
Ik haalde nog een keer diep adem en vroeg toen: "Waar was ze?"
"We waren in de woestijn. Ze ging alleen jagen, maar ze kwam niet terug. Ik volgde haar spoor, maar er was alleen een of ander joch dat maar bleef vragen of ik ene Leah kende." Hij had zich tegen de muur aan de overkant van de steeg laten zakken en staarde me aan.
Ik klemde mijn kaken op elkaar. Jason.
Hij ging verder. "Hij wilde me volgen, dus heb ik hem uitgeschakeld." Ik verstijfde. "Hij zal zich onderhand wel weer in elkaar hebben gezet, maar me inhalen gaat hem voorlopig niet lukken."
Ik slaakte een zucht van verlichting. Jason leefde nog. Maar die gast had hem pijn gedaan. En hij was waarschijnlijk het liefje van die bloedzuiger die Jason dit had aangedaan.
"Ik heb haar vermoord." Ik spuugde de woorden in zijn gezicht. "En ze verdiende het."
Ik zag hoe zijn ogen zich vernauwden, en toen was hij weg.
Ik draaide me om maar hij was ook niet achter me.
"Godver..." mompelde ik. Ik had die vamp uitgedaagd.
En toen werd alles zwart.

Reageer (6)

  • SpringRain

    (beethoven) tum tum tum tuuuuuuuum.

    x

    1 decennium geleden
  • Gaze

    Shit, het is net spannend.
    VERDEEER.
    :(

    1 decennium geleden
  • Sucrose

    Ik merk het ook, dit is wel een erg klein stukje, maar wel een goed stukje ^^
    Snel verder
    Xx

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Leuk hoofdstuk ik zit op dit moment op het puntje van mijn stoel snel verder! Schrijf ze!(typing)

    1 decennium geleden
  • MysticFool

    hahah da is bij mij ook maar komt door andere pagina indeling XD
    leuk geschreven
    snel verder
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen