Sayuri?
: “Je hebt geluk vandaag.” Ze schoot in de lach en ik kon me daarna ook niet meer inhouden en lachtte met haar mee. Ik leunde tegen de muur, maar schoot gillend weer overeind toen er keihard muziek door de badkamer klonk. Alice begon nog harder te lachen en toen ik me omdraaide zag ik een kleine radio in de muur zitten, blijkbaar leunde ik tegen het knopje. Ik begon ook weer te lachen en hoorde de laatste tonen van een onbekend liedje door de kamer schallen, daarna hoorde ik een nieuw liedje en stopte met lachen, toen ik “Paparazzi” van lady Gaga herkende. Ik begon mee te zingen en Alice keek me even verbaasd aan. Ik grijnsde naar haar en ze begon daarna mee te zingen. Toen het iedje even later was afgelopen, zette Alice de muziek uit en keek me bewonderend aan. “wat?” vroeg ik verbaasd. “Je zingt echt mooi.” Ik begon te blozen. “Nou hup naar beneden jij, de rest moet je nieuwe kapsel ook zien.” Lachend en met mijn hoofd schuddend liep ik de badkamer uit en begon weer zacht ‘paparazzi’ te zingen. Ik liep zingend naar beneden en liep de huiskamer in, maar daar zat iemand die ik wel als laatste wilde zien nu. Sayuri Sumasen zat op de bank.
Ik keek haar verbaasd aan en ze keek verbaasd terug. “Wat moet jij nou hier?” kwam er arrogant uit haar mond. Met een klemtoon op het woordje ‘jij’
Reageer (1)
je bent weer begonne
1 decennium geledenleuk verhaaltje hoor