Foto bij JDB ~ Ahoy Rotterdam ~

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • TubbieToast

    Ik ga nie!! xP

    1 decennium geleden
  • AndyS

    ik heb,

    rang 1, rij 12, vak AH, stoel 10 en 9 :D:D

    1 decennium geleden
  • youronelove

    ik ga oook :D
    ik heb rang 1, rij 10, vak AF :D

    1 decennium geleden
  • Pebble

    YEAAH!
    ik ga ook!
    Arena, rij 10 stoel 6 :D
    dat is recht voor het podium! <33

    1 decennium geleden
  • debi

    WOOOOOHOOOO IK GA OOK MAARJA IK ZIT DAN NAAST JE XP

    EN NEE MIJN CAPS STAAT NIET AAN IK HOU SHIFT IN GEDRUK HEB IK EVEN ZIN IN XP EN IK WEET DEZE REACTIE SLAAT NERGENS OP MAAR IK BEN HEEL ERG BLIJ DAT WIJ NAAR JB GAAN IK GA NU WEL MIJN CAPS AANZETTEN DAT TYPT MAKKELIJKER.

    ZO MIJN CAPS STAAT NU AAN DAT IS WEL WAT BETER KAN NIET MIJN 10 VINGERS GEBRUIKEN IN PLAATS VAN 9 EN IK VERVEEL ME EN JIJ BENT NU AAN HET ETEN DUS GA IK LEKKER EEN LANGE REACTIE SCHRIJVEN JIJ MOET GEWOON WEER VERDER GAAN MET SCHRIJVEN WANT HET IS HEEL ERG LEUK ALS JIJ SCHRIJFT.

    EN IK HEB NU AL ZIN IN JB KAN NIET WACHTEN TOTDAT HET MAART IS IK GA DENK IK MORGEN OF STRAX MIJN MOEDER NOG EVEN BELLEN OM TE ZEGGEN DAT IK NAAR JUSTIG BIEBER GA WOOHOO SAMEN MET JOU EN ALS JIJ NIET VERDER GAAT SCHRIJVEN DAN GA IK GENG OP JE AFSTUREN HOOR.

    EN NU ZEG JE HIIIIIIIIIIIIIII TEGEN ME OP MSN DUS JE BENT ER WEER JEEJ NU KAN IK DAAR GWN MET JE GAAN PRATEN JEEJ.

    EN IK WEET NIKS MEER TE SCHRIJVEN MAAR IK VIND DAT HIJ NOG TE KORT IS DUS GA IK NU HEEL GEZELLIG WAT SCHRIJVEN OVER SUJU OF WEET IK VEEL WAT ZOLANG DEZE REACTIE MAAR LANG WORDT.

    ER WAS EEN EEN HEEL LIEF MEISJE GENAAMD HEECHUL.
    ZE KWAM EENS BIJ EEN OUD HUISJE IN HET BOS WAAR EEN GEMENE TOVERNAAR GENAAMD KANG-IN MET ZIJN TROL SHINDONG WOONDE ZE NAMEN HAAR GEVANGEN MAAR ZE HADDEN NIET GEREKENT OP DE OZO MOOIE EN KNAPPE PRINS PRINS LEETEUK HIJ REDDE DE PRINSES EN ZE LEEFDE NOG LANG EN GELUKKIG.

    ZO NU NOG EEN VERHAALTJE EN DAN GA IK MAAR STOPPEN.

    ER WAS EENS EEN HELE MOOIE JONGEN GENAAMD HANGENG IEDER MEISJE WAS VERLIEFD OP HEM MAAR NIEMAND WAS GOED GENOEG TOTDAT ER OPEENS EEN MEISJE BIJ HEM OP SCHOOL KWAM GENAAMD ESTHER HIJ WERD METEEN VERLIEFD OP HAAR MIJ ZIJ NIET METEEN OP HEM HIJ HEEFT HEEL ERG VEEL MOEITE VOOR HAAR GEDAAN KADO'S GEGEVEN MEE UITETEN GENOMEN WANDELINGEN DOOR HET BOS EN OP HET STRAND GEMAAKT EN UITEINDELIJK GAF ZE TOE EN ZEI ZE JA NA 3 JAAR VERLOOFDE ZE EN HET JAAR DAARNA GINGEN ZE TROUWEN ZE KREGEN 3 KINDEREN EEN MEISJE GENAAMD HEECHUL EN 2 JONGEN KIBUM EN SIWON

    EINDE


    OK EN NU WEET IK ECHT NIKS MEER EN IS DE REACTIE WEL LANG GENOEG VIND IK HET HEEFT NIET ECHT IETS MET JB TE MAKEN MAAR IK BEN GWN GEK EN WIST NIKS MEER TE DOEN DUS GA IK MAAR EEN LANGE REACTIE BIJ JOU PLAATSEN.

    SNEL VERDER SCHRIJVEN

    XXX SARANGHEYO<333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen