You, Alisha Cullen on Hogwarts? *10*
Alisha POV.
'Dit is de leerlingenkamer.' zegt Percy de broer van Ron. 'De meisjeskamers zijn links en de jongenskamers zijn rechts.' zegt hij nog. 'Ik ben moe ik ga slapen.' zeg je tegen Hermelien en je gaat naar de meisjes slaapkamers. Je trekt je pyjama aan en je gaat in bed liggen. Je hoort Hermelien nog binnenkomen maar niet veel later lig je in dromenland.
Je voelt iets ijskoud over je lopen. 'AAAAAAAHH' gil je geschrokken. Je ogent je ogen en ziet Hermelien lachend op de grond liggen. 'Hermelieen! hoe durf je!' roep je uit.'Sorry maar anders kreeg ik jou niet wakker!' zegt ze lachend. Je staat met een ochtendhumeur op en loopt naar de badkamer. Je doucht je, doet je kleren aan en je haar. Als je klaar bent ga je met Hermelien naar de leerlingenkamer. Als jullie daarkomen zien jullie Ron en Harry ook al zitten. Je laat je in de zetel naast Harry vallen. 'Goeiemorge' zegt die blij. 'Goeiemorgen' zeg je terug. 'Gaan we naar de Grote Zaal ik heb honger?' zegt Ron. Je knikt en jullie staan op. Jullie lopen met zen 4en naar de Grote zaal. Als jullie er bijna zijn tikt Harry je aan. Je draait je om. Hermelien en Ron lopen al door. 'Euhm, ik ik wou euh vragen of je mee euh wou is gaan wandelen sevves na de lessen.' zegt Harry blozend. Je vind het schattig al ie zo verlegen is. 'Ja tuurlijk' zeg je glimlachend. Je ziet een lach op zijn gezicht verschijnen. 'Kom je mee naar de Grote Zaal?' vraag je aan Harry. Hij knikt en jullie lopen samen naar de Grote Zaal. Als je binnenkomt zie je Malfidus jaloers naar Harry staren. Je gaat er maar neit verder op in en gata aan tafel zitten, je neemt een broodje en smeert er iets op. 'Welke les hebben we eerst?' vraagt Ron. 'Toverdranken met Zwadderich.' zegt Hermelien duidelijkl niet blij. Je knikt. Na het eten gaan jullie naar jullie eerste les, toverdranken.
Oké ff een vraagje, een Harry of een Draco story?
xx Reacties?
Reageer (11)
harry want die is er bijna niet en dan wordt Dracotje jaloers:P
1 decennium geledenHARRY!
1 decennium geleden@Missfeltonx3 Love that idea!
1 decennium geledenRuikt ze niks ofzo?
En bij de wandeling vreet ze Harry op XDD
Draco!
1 decennium geledenDRACO:d
1 decennium geleden