Je keek niet op toen er iemand bij je in de lift stapte. Het kon je niks schelen of iemand je zo zag huilen. En waar sloeg het eigenlijk op? Wat was nou de precieze reden dat je zo verdrietig was? Misschien was het wel allemaal te veel in één keer. Taylor die voor jou, een doodsimpel leuk meisje, viel. De audities van Divine, in een rolstoel, de aandacht van de paparazzi… Het was te gek, maar veel te druk! Je kalmeerde weer een beetje en durfde te kijken wie er in de lift gestapt was. Dat had je beter niet kunnen doen. “Wat?!” Schreeuwde je. Als je dacht dat het allemaal niet nog gekker kon allemaal, had je het compleet mis gehad. “Justin Bieber?!” Schreeuwde je nog eens, ongeloofwaardig. Die keek je bezorgd aan. “Alles goed?” Vroeg hij.

Verassing! Deze keer geen groot stukje, want jullie mogen kiezen!
A)”Rot op en bemoei je met je eigen zaken!” Zei je kwaad.
B)Je zweeg en keek hem beschaamd aan. “Nee…”

Ben benieuwd (:

Reageer (20)

  • LynnBlack

    ahhahahahahah fack ik lig hier plat gast!! Is Taylor nog maar weg en komt Justin al tevoorschijn Jesus waarom overkomt het mij gewoon niet in het echt?! (H)

    1 decennium geleden
  • JustMe95

    A

    1 decennium geleden
  • LovesLucky

    A

    1 decennium geleden
  • Unbroken13

    OMG JUSTIN BIEBER (6)

    1 decennium geleden
  • Quilan

    B !! =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen