Wat moet ik vertellen?
Oke, vertel me nu eens wat er aan de hand is. Ik kijk hem aan en zeg niets. Wat zou ik moeten zeggen? Als ik het vertel, dan komt er nog meer dingen bij. En misschien gaat me moeder nog meer slaan.. Ik bijt op me lip. Nou? vertel is hoe je aan al je blauwe plekken komt? Ik ben tegen de euh, deur gelopen meneer. En toen ben ik van de trap gevallen. Ik kijk hem niet aan, en wacht op zijn antwoord. Ik hoor hem zuchten en zegt dan; Ga maar naar huis, je ziet er niet al te best uit. Naar huis? Ik zit te denken en denk dan aan me moeder. Ik sta op en loop naar buiten. Ik ga niet naar huis, Ik ga naar het park. Als ik in het park ben, ga ik op het bankje zitten en begin te huilen. Dan voel ik dat er iemand naast me komt zitten. Ik kijk niet op. Ik heb in niemand zin op dit moment. Dan hoor ik een jongensstem die zegt; Gaat het wel met jou? Ik kijk op, dan kijk ik recht in hele mooie blauwe ogen. Ik word er helemaal stil van. Gaat het? vraagt hij nog een keer. Ja, jaa. het gaat goed. Weet je het zeker? Hou heet je eigenlijk? Linda, zeg ik. En jij? Sam zegt hij. Het is even stil en dan zegt Sam; Ik moet maar eens gaan. Waar woon jij? Ik woon hierachter. op nummer 5. Echt waar!? Ik woon daar sinds vandaag op nummer 7. Loop je anders met me mee? Ik denk nee, maar toch zeg ik ja. Ik zou toch een keer naar huis moeten. Als ik thuis ben ren ik snel naa boven toe. Ik voel me echt blij. Ik denk dat ik verliefd ben.
Reageer (1)
whoe leuk verhaal
1 decennium geleden