Ghehe. =3

Als jullie na zo'n kwartier eindelijk in de bioscoop zijn, gaan jullie een film kiezen. Iedereen wou Kung Fu Panda gaan zien, dus gaan jullie naar de balie en jullie bestellen dan 5 kaartjes voor Kung Fu Panda en dan gaan jullie nog popcorn halen. Als jullie aan dat ding staan [Dat popcornding waarje popcorn bestelt, snappie ?] draait het meisje zich om, en je ziet dat ze superhard verschiet. 'Jonas Brothers!' zegt ze hyperblij, maar toch stilletjes, zodat niemand haar hoort. 'Hey' zegt Kevin tegen haar. 'H.. Heeyy..' begint ze te stotteren. 'Wist je dat je zo ongelofelijk mooi bent' flapt ze er ineens uit. 'Shit' mompelt ze dan tegen zichzelf. 'Sorry' zegt ze dan maar. 'Is niks' zegt Kevin. Dan begint het meisje nerveus te lachen. 'Zo, wat is je naam?' vraagt Kevin. 'Kim' zegt het meisje. 'mooie naam' zegt Kevin dan. 'Dankje' zegt Kim. 'En kan je hier geen pauze nemen, om met ons de film te gaan kijken?' vraagt Kevin. 'Ik zal even gaan vragen aan mijn baas.' zegt Kim hyper. Ze gaat even weg, en na een tijdje komt ze terug, zonder schort. 'Het mag!' zegt ze. 'Tof, kom maar mee.' zegt Kevin. Dan gaan jullie nog voor haar een ticket voor kung fu panda kopen, en jullie gaan naar de zaal waar ze de film draaien..

Reageer (1)

  • Dazzled

    Ik wil Kung Fu Pandaa ook zien XD

    Moooore Moore More XD
    (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen