Foto bij You, Alisha Cullen on Hogwarts? *9*

Deel 9

<3

Alisha POV.

De deur gaat open en je ziet 2 jongens met Oranje rood achtig haar. 'Mogen we hier zitten want alles is vol.' zeggen ze. Je knikt. 'Ik ben Fred' zegt Fred. 'En ik George, we zijn tweeling.' zegt George. 'Ik ben Alisha Cullen, en ik ben alleen' zeg je lachend. 'Naar je heiveelste jaar ga je, want ik heb je niet eerder gezien?' zegt Fred. 'Ik ben hier voor mijn eerste jaar.' zeg je. 'Aah, dan kunnen we je voorstellen aan ons broertje Ron het is ookzijn eerste jaar hier.' zegt George. Je knikt. Je hebt nog veel lol met Fred&Greorge op de trein. 'Je kan je beter gaan omkleden we zijn er bijna.' zegt Fred. Je knikt en pakt je kleren. Je gaat je omkleden en als je terug komt zie je dat de trein zachtjes stopt. Je stapt uit en kijkt waar je heen moet. 'Eerstejaars hierheen!!' hoor je een abnormaal grote man zeggen. Je besluit toch maar naar hem toe te gaan. 'Oké, ik ben Hagrid, en jullie moeten met 4 in zo'n bootje en dan moet je aan de overkant wachten.' zegt Hagrid. Je zit in zo'n bootje met een meisje en 2 jongens. 'Ik ben Hermelien Griffel, en dat zijn Ron Wemel en Harry Potter.' zegt het meisje. 'Ik ben Alisha Cullen.' zeg je vriendelijk terug. 'Ben jij dan niet het broertje van Fred&George?'vraag je aan Ron. 'Jaa, hoe weet je dat?' vraagt die verbaast. 'Ik zat met hen in een coupé.' zeg je blij terug. 'Dat meot erg geweest zijn' zegt Ron nep-medelevend. Hij trekt er zo'n rare kop bij dat je in de lach schiet. Niet veel later komen jullie bij een enorm kasteel. 'Wouuw!' zeg je. Je stapt uit het bootje en ziet dat Ron er nog al klungelend uitkomt. Als iedereen uit de buitjes is komt er een strenguitziende vrouw op jullie af. 'Hallo leerlingen, ik ben professor Anderling.' zegt ze.'Jullie moeten hier wachten tot ik jullie roep.' zegt ze nog. Dan komt er een blonde jongen op jullie af. 'Dus het is waar, DE Harry Potter zat op de trein.Ik ben Draco Malfidus. Wat doe je trouwens bij dat modderbloedje en die bloedverrader. Kom bij ons wij kunnen je heel wat meer bieden.' zegt de blonde jongen grijnzend. 'Ik beslis zelf wel met wie ik omga!' zegt Harry bot terug. 'Daar krijg je spijt van.' zegt Malfidus. 'En wie is deze chick?' zegt hij dan grijnzend. 'Deze Chick, heeft geen interesse in jou!' zeg je terug. Omdat je al half vampier bent heb je ook al een gave maar niet zo sterk, je kunt mensen laten doen wat je wil en hun gedachten lezen. Je neemt de controle over Malfidus en laat hem zijn broek aftrekken. 'Mooie beertjes' zeg je lachend. Hij trekt blozend zijn broek terug op loopt boos weg. 'Hoe kwam dat?' vraagt Haary nog steeds lachend. Je trekt je schouders op. Hij mag niet weten dat je half vampier bent. Dan komt professor Anderling terug. 'Kom maar leerlingen.' zegt ze en ze doet de deur open. Je trekt je ogen open het is hier prachtig, en heeft het nou geen plafond? 'Het plafond is betoverd' zegt Hermelien alsof ze je gedachten kan lezen. Jullie lopen met iedereen naar voor om gesorteert te worden. 'Dorien Hageslaf' zegt Anderling. Er gaat een meisje naar voor en Anderling zet de hoed op hara hoofd na een tijdje roept die Ravenklauw. Na nog een paar leerlingen is Ron Wemel. 'Aah, nog een Wemel, ik weet het al, GRIFFOENDOR!' galmt door de zaal. Heel de tafel van Griffoendor begint dje juichen. 'Draco Malfidus.' roept Anderling. Nog voor de hoed hem heeft aangeraakt roept die zwadderich. Na een tijdje zijn ook Hermelien en Harry bij Griffoendor ingedeeld. Na nog een paar leerlingen ben jij eindelijk. Je gaat op het krukje zitten. 'Aah, wat hebben we hier een half vampiertje? Heel dapper en slim. Maar kan ook sluw zijn. Zwadderich of Griffoendor.' zegt de hoed. 'GRIFFOENDOR!!' Je loopt grijnzend naar de tafel van Griffoendor. Je gaat zitten naar Hermelien. 'Proficiat Alisha!' hoor je George zeggen. Je knikt. Perkamentus geeft nog een helenoel info en regels en dan kunne we eindelijk eten. Er verschijnt allemaal eten op de tafels. Je begint te eten maar veel honger heb je niet. Want je eet hoe ouder je word hoe minder menseneten. Je eet toch wel een beetje dat mensen niks gaan denken. De enige die van heir je geheim weten zijn Perkamentus en Anderling. Na het eten moeten jullie je afdelings hoofd volgen naar je afdeling. Je volgt ze en dan komen jullie in een prachtig rood met goude kamer.

xx Reacties? (A)

Reageer (5)

  • JBsister

    doe hoe riep net keihard : ow hebben we hier een halvampiertje. en nu weten opeen alleen perkamentus en anderling dr van :S

    1 decennium geleden
  • Baskervilles

    En de hoed weet er ook van (nerd)

    1 decennium geleden
  • Missfeltonx3

    draco met beertjesboxer (A)

    1 decennium geleden
  • MissCarrot

    leuk!

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Damed ik was fout :'(
    Snél verder :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen