Ch. 4 My Boyfriend xD
Laura zit momenteel in La Provence in Frankrijk, maar omdat ik haar beste vriendin en zo geweldig lief ben. Mocht ik een deel posten. Ik ben haar beste vriendin Lies (;
BLUE POV
Ik zie Sky samen met: Draco, Blaise, Alexander, Korzel en Kwast naar buiten gaan. Die gaan zo te zien al naar hun bedje, lekker warm bedje. Ik begin weg te dromen bij het gedacht, dat ik seves ook in zo’n bedje ga liggen. Onder tussen zie ik Elizabeth ook naar buiten gaan. Net zoals Winter en Faith ook na een tijdje samen met vrienden van haar van Zwaderich. Ik ga dan op mijn gemak ook maar naar mijn leerlingenkamer, Ravenklauw. Mijn vrienden, jah vooral jongens, deze keer mijn twee beste vrienden die mee zijn, zijn aan het praten. En ik daar dan tussen helemaal in verdachten verzonken. Iemand tikt op mijn schouder en vraagt iets, ik mompel zonder dat ik de vraag heb gehoord, jah jah. Derek: ‘ik zei toch dat ze verliefd was.’ En hij krijgt tien euro van Tylor die voor mij loopt. Ik: ‘hoe bedoel je.’ Tylor: ‘Derek en ik hadden gewed dat als hij gelijk had, hij dacht dat je verliefd was, hij tien euro van mij zou krijgen omdat ik het niet dacht.’ Ik: ‘maar dat ben ik ook niet.’ Derek: ‘je zei anders wel jah daarnet op mijn vraag.’ Ik: ‘ik had hem niet gehoord, ooit gehoord van in gedachten verzonken te zijn??’ En ik kijk ze dom aan. Derek: ‘over je geliefde.’ Ik: ‘dus ik ben verliefd op mijn bed hier op Zweinstein, cool lief jah echt.’ Tylor schiet in de lach. Tylor: ‘hahaha inderdaad cool lief, kust hij goed??’ Ik: ‘jah heel goed, echt, je moet het ook is proberen maar dan wel met jou bed want dat van mij is mijn lief, en daar mag je niet aan komen he.’ Derek kijkt Tylor en mij aan alsof we van een andere planeet komen, wat ook waar is maar toch he .
We komen eindelijk aan bij de Ravenklauwtoren. Het portret er voor, nou jah portret, stelt zoals altijd een vraag. Derek: ‘en wie weet het antwoord.’ Net zoals Derek laat ik mijn blik op Tylor rusten. Tylor: ‘jah jah, ik weet het wel.’ Hij zegt snel het antwoord en een paar seconden later zijn we binnen, in de blauwe toren, jah dat is echt wel. De enige leerlingenkamer die me niet heel erg leuk lijkt om in te zitten is die van Huffelpuf dus die van Elizabeth. Maar jah, zij zegt dat het niet erg is, maar volgens mij zal die kamer iets weg hebben van een banaan .
Samen met Tylor en Derek praat ik nog wat, net zoals altijd dus. Na een tijdje kruip ik toch maar onder mijn dekens, in mijn bed. Geef mijn bed een kus. Ik: ‘slaapwel schatje.’ Alex die naast me ligt, kijkt me raar aan. Ik: ‘iets dankzij Tylor en Derek, niet opletten.’ Alex: ‘zoals altijd dus.’ Ik knik en nog geen 5 minuten later zit ik in dromenland.
Reageer (6)
Omg, de leerlingenkamer van Huffelpuf die iets weg heeft van een banaan Ik vind Huffelpuf altijd saaiig, die enige leuke Huffelpuffer was Carlo Maar die is dood
1 decennium geledenEn indd cool lief, je bed Gheghe Kun je ook zeer veel mee praten enzo Heel interessant (:
Maar, ik snel vervolg wil als jij terug bent van vakantie of als Lies er nog eentje op jouw account zet ^^
xxx