You, Alisha Cullen on Hogwarts? *8*
<3
Alisha POV.
'Alisha, opstaan het is de grote dag!' hoor je Carlisle met een vrolijke stem zeggen. 'Ik kom al..' mompel je nog half slapend. Carlisle gaat je kamer uit en je gaat rustig rechtop zitten. Je kijkt op je wekker 9 uur. Je staat maar op, je pakt nieuwe kleren die je nog maar net hebt en loopt naar de badkamer. Je gaat onder de douche staan en wast je helemaal. Na een kwartiertje kom je onder de douche uit. Je trekt je kleren aan en krult je haar een beetje. (je ziet eruit zoals het plaatje) Als je helemaal klaar bent ga je naar de woonkamer waar Rosalie naar je toekomt. 'Wat zie je er mooi uit meisje!' zegt ze. 'Dankje! Ik kan niet wachten tot sevves!' zeg je hyper. Rosalie lacht en gaat weer bij Emmet in de zetel zitten. Wat is het toch een schattig stelletje. 'Ik ga nog rap iets eten want ik moet bijna vertrekken.' zeg je tegen Esmé die ook in de zetel zit. Ze knikt en je loopt naar de keuken. Je pakt een boterham met choco en eet die op. 'Alisha kom je, we moeten vertrekken het is nog een half uur rijden.' hoor je Carlisle zeggen. 'Jaa ik kom al!' roep je terug. Je trekt rap je schoenen aan. Een jas had je vandaag niet nodig want hetw as lekker warm vandaag. Als je terug loopt zie je iedereen staan. 'Ik gaa julliee missen!!' roep je. Je loopt Jasper in zijn armen en geetf hem een dikke knuffel. 'Wij jou ook hoor meis.' hoor je Jasper zeggen. Dan ga je de rest ook een knuffel geven. 'Tot in de vakantie!!' roep je nog. Dan stap je met Carlisle in de auto. Hij start de motor en scheurt weg. Carlisle heeft al je spullen al in de auto gezet. Het duurt niet zolang voordat jullie er zijn. Tegen de snelheid van Carlisle. 'Kom meid, je moet door die muur lopen.' zegt Carlisle. Je voelt je zenuwachtig worden. Wat als je nu gewoon tegen die muur aanloopt. Je neemt je kar en neemt een aanloop. Je voelt geen harde stenen. Als je je ogen opent dan zie je een prachtige stoomtrein. Niet veel later komt Carlisle ook. Je neemt afscheid van Carlisle en gaat in de trein zitten. Je zoekt een lege coupé. Als je er één gevonden hebt ga je zitten en pak je je mp-3. Je stopt de dopjes is je oren. Je hebt gehoord dat ze hier rondkomen met snoepjes. Dan ga je er wel kopen hoor. Je hebt veel geld mee gekregen van Carlisle. Je hoort de trein in beweging gaan en niet veel later zijn jullie aan het rijden. Je zit rustig naar je muziek te luisteren tot je de deur hoort open gaan, daar zie je ..
xx Reacties!
Reageer (3)
Die ftow is coowl
1 decennium geledenzie wat??? veder>
1 decennium geledenHarry, Ron en Hermelien
1 decennium geledenSnél Verder
Ofwel Draco