Foto bij You, Alisha Cullen on Hogwarts? *7*

Deel 7

<3

*Tijdsprong 2 maanden later!*

Alisha POV.

Je zit lekker te slapen tot je iemand hoort kloppen op je deur. 'Alisha?' vraagt Carlisle die de deur open doet. 'Omdat je morgen naar zweinstein moet heb je wel je spullen nodig dus gaan we vandaag naar de wegisweg?' vraagt hij dan. 'Jaa, is goe d ik ga me ff douchen en dan kom ik.' zeg je gaapend. Als Carlisle de deur uit is sta je rustig op en loop je naar de badkamer. Je legt je kleren klaar en je stapt onder de douche. Als je gewassen bent droog je je af en trek je je kleren aan. Je doet je haar nog mooi en dan ben je klaar. Je loopt rustig naar beneden tot je word opgepakt. 'Emmet!! Laat me los NUU!' roep je tegen Emmet. Hij laat je vallen op Jasper zijn schoot. 'Ik moest je toch laten vallen?' zegt Emmet onschuldig. 'Neerzetten' verbeter je hem. Je band met Jasper is enorm gegroeid deze vakantie. 'Japser? Wil jij mee naar da wegisweg ding?' vraag je lief aan Jasper. 'Echt mag ik mee? Jaa graag!' zegt Jasper blij. 'Kom je mee tegen Carlisle zeggen dat je meegaat?'vraag je aan Jasper. Hij knikt en jullie staan op. Jullie lopen naar het kantoor van Carlisle waar je aanklopt. 'Binnen!' roept hij. Jullie gaan binnen en gaat zitten op die stoelen. 'Mag Jappie mee naar de wegisweg?' vraag je lief aan Carlisle. 'Jaa is goed ik ben bijjna klaar en dan vertrekken we.' zegt hij.'Ga je schoenen al aandoen.' Jullie knikken en lopen dan weg. Je trekt je schoenen en je jas aan en niet veel later is Carlisle ook klaar. 'Kom dan vertrekken we.' zegt hij tegen jullie. (ik weet da die wegisweg eigelijk niet in Amerika ligt maarr nu ff wel xD) Jullie stappen in de auto en racen weg. Na ongeveer een half uur rijden komen jullie aan ergens aan een oud café. Jullie gaan binnen en je ziet allemaal mensen die iets drinken of met toveren bezig zijn. 'Wouw!' zeg je verbaast. Jullie lopen door tot achter het café. Daar tikt Carlisle een paar stenen in en ineens begint de muur te bewegen. Als die helemaal weg is lopen jullie erdoor. 'Welkom in de wegisweg!' zeg Carlisle blij.Je kijkt je ogen en ziet dat Jasper hetzelfde doet. 'Gaan jullie maar om een toverstok en de boeken ik moet ff iets anders regelen.' zeg Carlisle en dan loopt hij weg. 'Kom Japsie!' zeg je en je springt op zijn rug. 'Naar waar eerst?'vraagt jasper. 'Toverstok!' zeg je hyper. Als jullie (nouja jasper) aan het stappen zijn kijken mensen jullie raar aan. Waarschijnlijk omdat je op Jasper zijn rug zit. Als jullie bij die toverstokken winkel aangekomen zijn doe je de deur open. Er komt een klein mannetje naar jullie toe. 'Eerste toverstok?' vraagt die aan jou. Je knikt. 'Is ff kijken.' zegt hij nadenkend. 'Hier probeer deze drakenbloed 32 centimeter lekker flexibel' zegt het mannetje. Je pakte de toverstok en zwaait ermee. Ineens springt er een vaas kapot. 'Niet goed, niet goed!' zegt het mannetje. Jasper ligt al op de grond van eht lachen. 'Probeer deze is eenhoornhaar en hulst, 28,7 centimeter, fijne zwiep.' zegt hij nu weer. Je pakt de toverstok en zwaait er is mee. Nu komen er allemaal kleurrkijke lintjen uit. 'Dat word hem!' zegt he mannetje blij. Je knikt en hij pakt het in in een bruin doosje met een lind errond. Jasper die ondertussen al is bijgekomen van het lachen betaalt de stok. Als jullie de winkel uitzijn spring je weer op Jasper zijn rug. Na een tijd hebben jullie alles en wachten jullie op Carlisle. Niet veel later komt Carlisle eraan met een klein zwart katje. 'Ooh hoe lief!' zeg je blij. 'Is die voor mij?' Carlisle knikt en geeft het katje aan mij. 'Het is een kater' zegt carlisle. 'Hmm, dan noem ik hem Japser' zeg je lachend. Jasper geeft je een duw. 'Kom we gaan vertrekken.' zegt Carlisle. Jullie knikken. Als jullie eenmaal thuis zijn spring je uit de auto en loop je naar binnen. 'Eddiee!' roep je als je hem ziet zitten in de zetel. 'Alieeesh!' zegt die al even hyper terug. Je geeft hem een dikke knuuf. 'Hebben jullie alles?' vraagt Edward. Je knikt en pakt je spullen. Hij pakt er zo'n boek uit. 'Verweer tegen de zwarte kunsten' mompeld hij. 'Naja ik begrijp er niks van' zegt hij en hi stop het boek terug. Je gaat alles boven klaarzetten en pakt nog wat laatste spullen in zoals je mp-3. Je trekt ook al maar je pyjama aan dan ben je daar vanaf. Je loopt terug naar beneden en gaat tussen Rosalie en Esmé op de bank zitten. Jullie kijken nog ff tv maar dan begin je moe te worden. 'Ik denk dat ik maar is ga slapen.' zeg je tegen iedereen. 'Ja, ik kom je morgenvroer uit je bed halen want de trein vertrekt om 11 uur' zegt Carlisle nog. Je loopt naar boven en kruipt in je bed en niet veel later val je als een blok inslaap.

xx Reacties? (A)

Reageer (5)

  • Souljagirl

    C'mon verder! :Y)

    1 decennium geleden
  • Baskervilles

    Hebben ze al galjoenen en al die dingen dan? :O

    1 decennium geleden
  • Altomare

    Hetzelfde als de vorige hoofdstukken;
    LOVE IT xD

    1 decennium geleden
  • MissCarrot

    snel verder.....

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    :Y)
    c'mon dude, blijven voort gaan he.
    Snél Verder :Y):Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen