Foto bij You, Alisha Cullen on Hogwarts? *6*

Deel 6

Maar ik weet niet of ik nog lang doorga want hij word niet zo veel gemaakt =(

xx

Alisha POV.

Als jullie thuis aankomen spring je de auto uit. Je loopt meteen naar binnen waar bijna iedereen zit. Ze kijken allemaal op als ze je zien. 'Wouw, Aliesh, je haar is prachtig!' zegt Rosalie vol bewondering. De rest kwam ook wat complimentjes geven. 'Aliesh , trek je nieuwe kleren ff aan' zegt Alice. Je knikt en gata direct naar boven. Je doet het rokje met het t-shirtje aan. Als je beneden komt zie je iedereen je aanstaren. 'Edward, mondje toe of er vliegt nog een vlieg in.' zegt Alice lachend. Edward doet rap zijn mond toe. 'Wouw! Je ziet er prachtig uit.' zegt Jasper. 'Dankjee' zeg je lieff. 'Ohja is het goed als ik nog ff naar Jakie gaa?' zeg je.(Jacob is in dit verhaal even oud als jou en je bent bevriend met hem) 'Wil je nou al weer naar die hond?' vraagt Edward walgend. Ik kijk Edward even boos aan. Ze kunnen er toch niks aan doen want ik ben maar half vampier. 'Ga dan maar.' zegt Edward dan maar. Je knikt blij en loopt de deur uit.Je gaat op je snelste tempo naar Jacob en na 5 minuutjes ben je er al. Je klopt aan en Billy doet open. 'Oh, heey Alisha' zegt Billy hij was altijd heel aardig tegen je.'Jacob zit boven.' Je knikt en loopt dan naar boven naar de kamer van Jacob. Je komt hier namelijk vaak dus weet je de weg wel naar zijn kamer. Als je daarkomt klop je eerst op zijn deur tot je hem binnen hoort roepen. Je trekt de deur open en loopt naar binnen. 'Jakiee!' roep je terwijl je je op zijn schoot laat vallen. 'Alieeesh!' zegt hij al even blij terug. 'Euh, Aliesh je ziet er mooi uit' zegt hij terwijl er een blos op zijn wangen verschijnt. 'dankje Jakie, maar ik moet je iets vertellen.' zeg je rustig. 'Zeg maar' zegt Jacob bezorgt. Je doet heel het verhaal over zweinstein en dat je een heks bent. 'Dat kan toch niet, dan zie ik je nooit meer!' zegt hij treurend. 'Maar Jakie toch, ik kom in de vakantie toch altijd naar huis?' zeg je om hem wat op te beuren. Je ziet al een klein glimlachje op zijn gezicht. Jij en Jacob praten nog een hele tijd tot je toch maar naar huis beluit te gaan. Je neemt afscheid van Jacob en vertrekt naar huis. Als je weer na 5 minuutjes thuis bent doe je rustig de deur open. Je loopt naar de woonkamer en laat je in de zetel vallen naast Edward. 'Ieww, Aliesh, je stinkt'zegt Edward. 'Nou bedankt hoor, ik ga al douchen' zeg je. Je staat op en loopt naar boven. Je pakt je pyjama om die klaar te leggen om die aan te doen sevvens. Je trekt je kleren uit en stapt onder de douche. Je voelt het warme water over je lichaam stromen. Je pakt de shampoo en zeept je haar in. Daarna je lichaam en je spoelt je weer af. Daarna ga je maar uit de douche. Je droogt je af en doet je Pyjama aan. Je droogt je haren want je vind het vreselijk om te slapen met natte haren. Als je helemaal klaar bent loop je weer naar beneden. 'Dat is al een heel stuk beter!' hoor je Edward zeggen. Je grinnikt en gaat op zijn schoot zitten. Na een tijdje voel je je ogen toevallen en enige wat je nog weet is dat je door 2 sterke armen word opgepakt. Je voelt dat je in bed word gelegd en dan val je helemaal inslaap. 'NEE!' schreeuw je. Ineens komt Jasper je kamer binnen gerend. 'Wat is er Aliesh?' vraagt Jasper bezorgt. 'Niks hoor gewoon een nachtmerrie.'zeg je. Jasper komt naar je toe en neemt je in zijn armen. Jullie blijven een tijd zo zitten tot je je voelt indommelen. Je voelt nog dat Jasper je in bed legt el rustig je kamer verlaat. Maar dan ben je helemaal weg.

xx Ik denk dat dit een lang deel is?
Reacties pleaas! (A)

Reageer (5)

  • Souljagirl

    Verdeeeeeeeeeer, echt prachtig.

    1 decennium geleden
  • Altomare

    Love it (:

    1 decennium geleden
  • caballo

    vet goed verhaal hoor echt dor gaan en meer schrijven

    1 decennium geleden
  • MissCarrot

    prachtig.

    1 decennium geleden
  • benzos

    egt pragtig!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen