Hoofdstuk 97
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (17)
sjezus wrm doet iedereen van de lange reachties?
1 decennium geledenOh, kom er net achter dat Amused wel een heeeel droge reactie heeft gegeven, en dan moet ik daar natuurlijk ook weer op reageren (dat is mijn taak(A))
1 decennium geledenEen worm?
Waarom een worm?
Waarom niet iets als een Driepotige Sloeberparkiet die aan de hasj is?
Dat zou toch wel geniaal zijn
Of misschien een Slijmerige Slurvenwurm, die je tenen opeet als je niet opletXD
Wacht, ik weet het!
Amused moet haar veranderen in een...
*trommelgeroffel*
koe.
Ik ga het niet uitleggen..
nee toch wel...
Op de deur van mijn broertje zijn kamer staat:
"Koeien zijn koewl.
Feit."
En toen dacht ik:
Haha, zo weet ik nog een feit,
Kangoeroes zijn oranje!
En toen kwam ik ook nog bij de ik-vorm van de zin: de dood van de koning voorkomen, namelijk:
Ik komen voor de dood van de koning.
Haha. Grappig hea??
Ok.
Ik doe raar.
Ik vertel hier dingen die toch geen hond snapt,
en die ik zelfs flauw vind,
ondanks dat ik toch wel de geniale bedenker ben.
Ok, ga maar snel verder, anders ga ik onzin uitkramen (kijk hierboven)
Luffjouwstoryy (<--- dat was dus geen onzin uitkramen, schijnbaar heb ik toch nog een greintje verstand over )
-Xx-
@vivian07
1 decennium geledenJa idd, ik ook
Daarom maar even extra lief reageren allemaal, voor Square ons laat vervloeken door Pulpers.
Luf jouw story!! Je moet heeel snel weer verder gaan, want ik ben weer ziek (mijn weerstand zit echt tegen de rand aan, door koppig door te blijven fietsen in dit kutweer, niet zo'n slim plan )
Eigenlijk lijkt het me best schattig als ze zouden hebben. Dan krijgen ze kinderen die Alsam en Sambus heten.
Nee doen maar niet, want dat vind ik zielig (wie noemt zijn kind nou weer Sambus?).
Geef Tom maar aan Sam, zijn we daar ook meteen vanaf
Want ik vind Scorpius zo lief (jaja, ik weet álles nog van hem, incl. dat bal, gemaskerd. Ik vond/vind dat zo romantisch!!)
Weetje, hij doet me aan Sneep denken!
Sneep was; dapper; moedig; gék op Lily; een Zwadderaar die je eigenlijk naar Griffoendor zou willen sturen omdat hij niet kwaadaardig is.
Nu heb ik het wel over een oudere Severus Sneep
Ik ben weer in een lange reactie-mood, dus ik ga nog wel even door
Denk je dat je de 100 haalt voor zaterdag 24:00 uur? Dus vóór zondag? Dat wordt een doel! Dan gaan we met z'n alle je helemaal dood kudoën zodat je in de top 5 komt, als kerstcadeautje(K)
Ja, dat is een goed plan. Iedereen die dit leest, als Square vóór zondag 100 heeft berijkt, helemaal plat kudoën! Net zolang tot ze in de top 5 komt
Moet nu eigenlijk gaan (kindertjesbedtijd(baby)) maar heb nog geen zin, want hij is nog niet lang genoeg.
Ik begin een beetje ongeduldig te worden, we zijn al bijna 100 hoofdstukken verder en er zijn nogsteeds kleine dingetjes, kleine geheimpjes DIE IK MAAR NIET DOORKRIJG!!
Hm... Het is nu half 2 s'nachts, misschien toch wel een tijd om te gaan slapen..
SNEL VERDER!! Die hoofdletters zijn niet dwingend genoeg.
S N E L
V E R D E R !
Zoja, dat is beter
nu staat er niet bijster veel informatie in deze reactie, sterker nog, hij is totaal nutteloos, eigenlijk, maar zo weet je wel dat ik gelezen heb
Snelverder!!
-Xx-
Ik dacht dat onze reacties niet lief genoeg waren en dat je daarom heeel boos op ons was(huil)
1 decennium geledenen dat je als straf geen hoofdstukken meer ging schrijven
Ik schrok me het apelazerus toen ik de titel las. Dacht even dat je het tegen ons had Dat was gelukkig niet zo:D:D
1 decennium geleden