Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Ik ben zeker weten voor Scorpius maar dat was denk ik wel duidelijk (voor degenen die het nogniet duidelijk was, ga de reacties van de afgelopen 20 hoofdtstukken maar na, daar zitten altijd wel dingen tussen over dat Scorpius geweldigis)
Dus ik ben team Scorpius(H)
Maar als ze voor Tom kiest vind ik het ook best, neem ik Scorpius wel:9~
Reageer (28)
Ik ben zeker weten voor Scorpius maar dat was denk ik wel duidelijk (voor degenen die het nogniet duidelijk was, ga de reacties van de afgelopen 20 hoofdtstukken maar na, daar zitten altijd wel dingen tussen over dat Scorpius geweldigis)
1 decennium geledenDus ik ben team Scorpius(H)
Maar als ze voor Tom kiest vind ik het ook best, neem ik Scorpius wel:9~
Scorpius is lekkaaah op die tekening!!haha, alstuuu(H)
1 decennium geledenik vind het zelf ook altijd fijn als mensen me verbeteren, dan weet ik tenminste zeker dat ik het helemaal goed heb(yeah)
SNEL VERDER!
Ik ben voor Scorpius!!!
1 decennium geledenSnel verder!!!
Laat ik maar orgineel zijn want ik ben toch echt voor Tom:$
1 decennium geledenSorry! Sorry!
Bij Scorpius moet ik altijd denken aan kaneelstokjes
Heel stom I know
Super leuk!!
1 decennium geledenEn een leuk plaatje!!
Maar ik ben voor Scorpius!!
Snel verder!!