Foto bij You, Alisha Cullen on Hogwarts? *5*

Deel 5 <3

Pleas Reacties! Anders ga ik niet door!

Alisha POV.

Jij en Alice reden de garage uit. Jullie besloten maar om naar Seattle te gaan daar is veel meer. Jullie reden zeker tegen 140 kilometer per uur naar Seatlle. Als jullie daarkwamen gingen jullie eerst naar de kapper. Als jullie daarkwamen gingen jullie zitten. 'En wat wil je met je haar laten doen meisje?' vraagt de kapster heel vriendelijk. 'Ik denk een stuk langer laten maken en schuin vanvoor' zeg je glimlachend terug. Ze knikte en zei dat je in zo'n wasbak moet gaan liggen. Eerst wast ze je haar en dan droogde ze het en plakte er zo'n stuk aan en kamde het dan. (ik weet ook niet hoe da gaat xD) Als ze klaar is verschiet je. Ze heeft je haar prachtig gedaan al zeg je het zelf.Alice kijkt je ook bewonderend aan. Waarom had je eigenlijk je mooie lange haar laten wegknippen? Maarja. Alice betaalt en we gaan de winkel uit. 'Kom dan gaan we nu shoppen.' roept Alice enthousiast. Je lacht vrolijk, Het is lang geleden dat nog is iets leuk hebt gedaan met Alice. Jullie lopen winkel in winkel uit. Tot je de New Yorker zag. 'Kom Alice daar moeten we binnen!' roep je en je trekt Alice mee naar binnen. Jullie kijken even rond tot je een prachtig rokje zag. Je pakt Alice haar arm en trekt haar mee. 'Kijk Alice!' zeg je bewonderend. Het is een kort zwart rokje met vanonder wat gouden glittertjes. Alice knikt dat ze het ook mooi vind. 'Kom dat moet je passen,nu nog een mooi t-shirtje vinden voor erbij aan te doen.'Zegt Alice. Je knikt en jullie lopen even rond tot Alice je roept. Je loopt snel naar haar toen en ziet haar staan met een t-shritje in haar handen. 'Kijkt dit past echt bij jou!' zegt Alice vrolijk. Alice laat je het t-shirtje zien en je leest wat er op staat, "This girl is dangerous". Het is in gouden letters. Je vind het heel mooi en het past goed het rokje. Je pakt het t-shirtje aan. 'Kom pashokjes!' zeg je tegen Alice. Ze knikt en loopt met je mee. Als je het pashokje uitkomt kijkt ze je bewonderd aan. 'Dat si gewoonweg prachtig!' zegt Alice. Je klikt blij je vind het zelf ook wel mooi. Als jullie hadden afgerekent zienn jullie dat het al 17 uur was dus jullie besluiten maar terug te gaan. Jullie gaan naar de auto van Alice die weer tegen 140 kilometer per uur naar huis scheurt.


XX Reacties! (A)

Reageer (2)

  • MissCarrot

    gewelig nog steeds

    1 decennium geleden
  • Sinners

    Verder poep.

    Ik zal eens reclame maken als ik een nieuw hoofdstuk heb geschreven. ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen