Foto bij Because you were/are special to us/me (FTSK) 42

Na 2 dagen heb ik nog steeds geen mail gehad van Kyle. Ik weet niet of ik me ongerust moet maken of niet. Ik check voor de zoveelste keer mijn mail maar vind er maar niets tussen dat op een mail van Kyle wijst.
'Hey Marc, Omdat jij zijn stiefbroer bent denk ik dat jij het beste weet waar hij op dit moment is. Natuurlijk heb ik het over Kyle, zoals je waarschijnlijk al verwachtte. Hij beloofde me te mailen als hij was toegekomen maar ik heb nog steeds niet gehoord van hem. Laat me alsjeblieft zo snel mogelijk iets weten. Dikke knuffel van mij.' stuur ik dan maar naar Marc.

Uren later check ik opnieuw mijn mail. Nog steeds geen mail, ook niet van Marc. Als ik op de klok kijk verbaasd het me niet dat ik geen mail terugkrijg van Marc, bij ons is het 11 uur dus is het in Amerika nog maar 4 uur.Ik besluit dan maar een zenuwslopende dag door te gaan en vanaf 6 uur nog maar eens mijn mails te checken.

'Hey Elisa, Kyle is veilig aangekomen. Hij heeft nog niet veel vertelt en trekt zich wat terug in zijn kamer, voornamelijk om te slapen. Jullie zijn toch nog samen... of niet? Ik heb het gevoel alsof er iets verdwenen is bij Kyle. Dikke knuffel terug van Kent, Caleb, Austin, Jonathan en mij

Hey zusje, Hoe gaat het? Hopelijk moet je niet teveel werken. Hoe gaat het nu eigenlijk tussen Kyle en je moeder? Stuur maar een antwoord terug naar mijn e-mailadres hoor xD. Hou van mijn kleine zusje' staat er in een mail. Dat laatste komt overduidelijk van Caleb. Ik ben opgelucht als ik merk dat Kyle is aangekomen maar ergens voel ik me er niet goed bij dat Marc wist te vertellen dat Kyle zich zoveel afzondert. Ik stuur hem dan ook maar een mailtje om te vragen of alles wel goed gaat.

'Hey Marc, Jonathan, Kent, Austin en Caleb,
Kyle en ik zijn niet langer samen. We hadden een knallende ruzie waarin er een punt werd gezet achter de relatie. We hebben een hele dag elkaar verweten maar mijn vader heeft ons doen inzien dat we fout waren om het niet opnieuw goed te maken. De dagen daarna was alles weer zoals voor onze relatie. Jullie hoeven je dus geen zorgen te maken over onze band want die is weer goed, misschien zelfs beter dan ooit.
Tussen Kyle en mijn moeder lijkt er niets te beteren. Kyle en ik hadden gekookt en zelfs dat maakte niet dat ze eindelijk weer wat vertrouwen kreeg in Kyle. Zelfs bij een etentje met een collega van mijn moeder was ij zo beleefd en vriendelijk, maar niets maakt dat ze haar mening over Kyle herbekijkt. Kyle is vastbesloten dat ze ooit haar mening weer zal veranderen. Ik daarentegen weet het niet zeker.
Ik hou ook heel veel van jullie, dikke kus en knuffel.' stuur ik terug op het mailtje van Marc.

Net als ik op 'verzenden' gedrukt heb gaat de bel. Ik open de deur en daar staat een vrolijke Fabian. "Zin om te wandelen? Ik verveelde me en aangezien dit je laatste dag vrij is dacht ik dat je misschien mijn gezelschap wel op prijs kon stellen."Ik stem toe, laat mijn ouders weten dat ik wandelen ben met Fabian en vertrek.

De hele tijd zit ik met mijn gedachten bij het mailtje van Marc. Kyle beloofde me terug te sturen maar deed het niet, hij trekt zich veel terug in zijn kamer terwijl hij nog zo vrolijk leek toen hij hier vertrok. "Scheelt er wat?" vraagt Fabian na een lange stilte. "Ach... ik zit een beetje in over Kyle. Hij beloofde me een mail te sturen als hij was aangekomen in Amerika maar ik kreeg tot op vandaag nog geen mail van hem. Ik besloot dan maar naar zijn stiefbroer te sturen die me wist te vertellen dat hij was aangekomen maar zich regelmatig terugtrekt op zijn kamer. Ik heb dan maar meteen een mailtje naar Kyle gestuurd om te vragen wat er scheelde maar heb nog geen antwoord gehad." Het doet goed mijn hart eens te kunnen luchten maar ik weet dat ik maar pas helemaal opgelucht zal zijn als Kyle me vertelt wat hem dwars zit. "Ik denk dat het wel weer goedkomt met hem. Hij zal wat last hebben van vermoeidheid door het tijdsverschil. Je moet je niet zo'n zorgen maken." Fabian slaat een arm rond me en probeert me op andere gedachten te brengen maar het lijkt maar niet te helpen.

Reageer (2)

  • GLOWSTICKS

    fabian is lief ^^
    kyle moet snel een mailtje sturen Ö
    snel verder! :'D

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    oeww
    mooi:D
    cool:D
    snel verder:D
    voorde rest lul ik wet tegen je op msn :d
    XXXXXXXXXXxxhouvnje!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen