{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and seventeen.]
'Cause you were Romeo
I was a scarlet letter
And my daddy said, "Stay away from Juliet,"
But you were everything to me
I was begging you, "Please don't go,"
And I said
Romeo, take me
Somewhere we can be alone
I'll be waiting
All there's left to do is run
You'll be the prince
And I'll be the princess
It's a love story
Baby, just say yes
’O,tuurlijk,’zei Bella en ging naar buiten,met Selena achter zich heen.Ze voelden de brandende nieuwsgierige blikken in hun rug.’Hé Pete,’fluisterde Lucy,’Jij zegt het toch wel tegen me hé?Ik bedoel,Selena zal het nù wel zeker aan jou zeggen,en Bella aan Edmund.’’Als ik het mag,Luus,’zei Peter grijnzend.’Wat is er?’vroeg Bella met grote ogen vol nieuwsgierigheid buiten.’Ik wilde even vragen,’Selena keek haar onzeker aan,’Als je wilt antwoorden.Wat is het verhaal eigenlijk met Daniël.’’Wel,eehm,’Bella keek haar triest aan,’Oké dan.Ik zeg het.Daniël was altijd al geïntresseerd in de Telmarijnen.Wanneer mijn ouders gestorven waren begon hij mij aan te randen.En hij ging bij het,ehm,Telmarijnse leger.Dan vond Edmund mij en we werden verliefd.Wat Daniël vreselijk vond.’’Wat erg!’zei Selena vol medeleven,’Het moet vreselijk zijn.’Bella knikte:’En wat is dat dan met jou en Jake?’’Wel,’Selena’s mond werd droog,’Jake is de zoon van de gouverneur van Andalusia waar mijn vader goed bevriend mee is.Toen de familie Gold dus bleef eten kuste hij mij als niemand het zag.Ik wilde het niet maar dat kon hem niet schelen.Dan had ik met Peter afgesproken en dan kwam hij eraan.Je weet het wel,twee jongens bij elkaar,dat is ruzie.En daarna deed Jake aan chantage.Ik moest hem een zoen geven,anders ging mijn vader Peter vermoorden.Dus ik haat hem,maar hij mij blijkbaar niet.’’Dat is wel duidelijk,’zei Bella,’Wat een kwallenkop.’’Kwallenkop?’zei Selena lachend.’Ja,kwallenkop,’zei Bella glimlachend en trok haar met een knipoog terug binnen.
Reageer (4)
@Eef95
1 decennium geledenNeenee, ik heb het over Jake en Daniël.
Waarom zou ik jullie blonde kwallenkoppen noemen? Daar zijn jullie te lief voor.
x
Kwallenkop. >< Jaaa, ze zijn allebei een kwallenkop! Stomme blondhoofdige kwallenkoppen.
1 decennium geledenHallo ik hoop dat je het hier over Jake hebt en niet over andere blonde mensjes hier?
Kwallenkop. >< Jaaa, ze zijn allebei een kwallenkop! Stomme blondhoofdige kwallenkoppen.
1 decennium geledenVERDER.
Lovestory! Yeeeey, Taylor Swift! (:
1 decennium geledenKwallenkop, Jake is een kwallenkop. Kwallenkop, kwallenkop. Jakieeeee, Jaaaakieeee. Kwal, kwal, kwallekop.
Sorry, ben een beetje hyper.
Verdéééér!
xx