18)Explenaitions
Ik hoop dat jullie het niet vervelend vinden dat mijn hoofdstukken meestal zo lang zijn. Ik bedoel het is best wel wat leeswerk. Sorry maar als ik schrijf heb ik altijd veel te veel inspiratie die er allemaal uit moet. Hopelijk genieten jullie een beetje van dit hoofdstuk.
Lees ze!
Lees ze!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
^^ cool Bella is echt heel chill als je het op die manier bekijkt ^^
1 decennium geledenI love de reacties van de personages op elkaar in jouw verhaal, het is realistisch maar niet te voorspelbaar.
Wauwie
1 decennium geledenGEWELDIG verhaal
1 decennium geledenik vind je verhaal echt ge-wel-dig! en ik ben nu ook bezig met mijn eerste verhaal, en i heb ook bijna geen reacties, maar dat hoeft ook niet voor mij, ik wil dat de mensen het leuk vinden, ze hoeven er niets over te zeggen of schrijven, maar ik schrijf voor de mensen die het leuk vinden. meer doe ik het niet voor. en wil je pleas zo snel mogelijk weer verder? ik vind je verhaal égt heel leuk, en wil verder lezen! dus ga plzplzplzplzplzplz snel weer verder??
1 decennium geledenluf u story
xxx(K)