“Waar ben jij zo lang geweest?” Vroeg Sasja boos toen Julie en ik de kantine in liepen. “Eh, gewoon buiten.” Mompelde ik en Julie keek me met een grijns aan. “Nou ik kon je anders niet vinden.” Zei Sasja boos. “Dan had je beter moeten kijken, ik stond met Julie te praten.” Zei ik en ik wees naar Julie. “En dat is?” Vroeg Sasja arrogant. “Zoals ik net al zei, dat is Julie.” Zei ik en ik plofte op een stoel neer. “En waar moet ik haar van kennen?” vroeg Sasja. “Ze heeft zelf ook een mond, vraag het maar aan haar.” Zei ik met een glimlach. Het bleef even stil en ik keek Sasja boos aan. “Laat maar, ik ga even eten halen. Julie ga je mee?” Vroeg ik en Julie keek me verbaasd aan maar herpakte zich daarna. “Eten? Maar dat heeft een vampier toch helemaal niet nodig? Oke, waarom weet ze dat? En beter gezegd, hoe weet ze dat? “Wat ga jij halen?” Vroeg Julie nieuwsgierig. “Ehm.. Een appel en een blikje cola.” Zei ik met een glimlach. Nadat ik mijn appel en cola gepakt had wachtte ik op Julie en samen liepen we terug naar tafel. Ik plofte op een stoel neer en bekeek mij appel. En nu? Nu moet ik dat rotding zeker gaan op eten. “Waarom heb je zo weinig?” Vroeg Sasja. “Maakt het wat uit? Bella eet ook weinig.” Zei ik en ik wees naar Bella. “Ja maar Bella heeft een goede reden, Edward is weg.” Zei Jessica met een grijns. “Misschien zou jij ook eens wat minder moeten eten, je begint een buikje te krijgen.” Zei Julie met een grijns. Jessica werd knalrood en bleef naar haar eten staren. Iedereen keek verbaasd naar Julie maar niemand zei iets. Nou ja, niet iedereen keek verbaasd, Bella keek Julie dankbaar aan. Ik geef haar groot gelijk, Jessica moet gewoon eens stoppen met haar opmerkingen. “Waarom moet Jessica daar nou altijd over beginnen? Ik heb het al lastig genoeg zonder haar opmerkingen. Stom kind. Gelukkig zette Julie haar op haar plaats.” Arm kind, Edward is echt al zo lang weg en nog steeds houd ze van hem. Oke, ik hield, nee ik houd ook nog steeds van Edward. Maar toch. Bella lijdt er gewoon veel meer onder. Ik merkte dat Bella naar mij keek dus ik keek maar naar mijn appel. Wat zou ik er mee gaan doen? Ga ik hem echt opeten? ”Waarom heeft Christine eten voor zich? Ze is een vampier. Een vampier hoeft geen mensen eten te eten. Edward zei dat het niet te eten was, dat het gewoon ranzig was. Waarom heeft ze dan die appel zo in haar handen?” Ik keek verbaasd op naar Bella. Was Edward een vampier?!

Reageer (6)

  • FireGirl

    haha, dit is een lollig stukje.

    bella, know's everyting

    snel verder!!!!

    1 decennium geleden
  • FireGirl

    haha, dit is een lollig stukje.

    bella, know's everyting

    snel verder!!!!

    1 decennium geleden
  • DUNBAR9

    Verder !!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • lauraXx

    En nu ga jij heel snel verder omdat ik dat van jou eis ghehe (duivel)
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    maar maar maar *gekwetst*

    JE HAAT ME o,o

    Snel verder, want je hebt wat goed te maken

    Lebber:P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen