15)Wath is she thinking?
Hoi, ik dacht ik schrijf eens een stukje uit Bella's P.O.V.
Ik bedoel dan begrijpen jullie haar reactie misschien beter.
Lees ze!
Ik bedoel dan begrijpen jullie haar reactie misschien beter.
Lees ze!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
Leuk verhaal. Best vlot geschreven, maar soms zijn de zinnen een beetje vreemd, zoals dit:
1 decennium geleden'Maar waar was je in godsnaam mee bezig voor ik me net omdraaide.’
Zijn blik stond nu verward.
'Ik bedoel je zag eruit als,als… nou ja ik weet niet ik heb nog nooit iets gezien dat zo…'
Ten eerste, de eerste zin is een vraag en heeft dus een vraagteken nodig. En na een komma hoort een spatie. Wat tips: Je hoeft niet zo vaak te enteren. Het zinnetje 'zijn blik stond nu veward' kan je ook achhter de eerste zin plakken, dat ziet er wat natuurlijker uit.
Ook moet je proberen je je wat meer in te leven. Zou jij echt zo reageren als Bella als Edward plotseling in de kamer stond? Zeggen mensen echt dingen zoals jij ze typt?
Maar, leuk verhaal. En altijd doorgaan met schrijen, of er wel reacties komen of niet. Ik had voor mijn verhaal ook een 1ste verhaal en op het begin las ook bijna niemand ze, maar er kwamen steeds meer lezers bij en vooral bij het 2de verhaal, die jij ook leest, gaat het goed. Heel veel succes!