{Narnia}When 2 enemies fall in love[Part One hundred and sixteen.]
Bella,Lucy en Susan trokken Selena en Gabrielle hun kamer in.’Dus..,’Susan keek hen onderzoekend aan,’Selena,ik zal iets hebben.’’Maar jij moet je kleren niet afgeven aan mij!’’Maar dat is oké!’zei Susan met grote ogen.Bella begon te lachen.In een beweging deed Susan haar kast open een toverde er een lichtgroene onderjurk en een donkergroene jurk uit.’Die had ik aan toen ik hier de eerste keer was.’’Ik..,’sputterde Selena maar Bella kwam ertussen.’Trek aan!’Selena haalde haar schouders op en trok de jurk aan.Dan was het de beurt aan Gabrielle,zij kreeg een mooie jurk van Lucy.’Jullie zijn terug narniaans!’kirde die.’Beter dan die andere jurken!’zei Bella met een knipoog.’Gaan we terug naar de rest?’vroeg Gabrielle vrolijk,’Ik wil Ravens gave nog eens zien!’’Oké,’zei Susan enthousiast en ze gingen naar beneden.’Raven!Raven!’riep Gabrielle en liep naar haar toe,’Wil je terug in een draakje veranderen?’’Wel,’Raven keek naar Caspian,’Ach,ik weet het niet hoor.Ik moet het ook weer elke keer doen.’’Maar alsjeblièèft?’vroeg Lucy die met puppyoogjes naast Gabrielle ging staan met beiden een pruillipje.’Zou het dan zo erg zijn?’vroeg Caspian grijnzend.’Neen,’zei Raven en gaf zich gewonnen.Stilletjes aan vervormde ze tot een zwart draakje.Omdat het niet geweldadig bedoeld was,was ze maar klein.Met haar vuurrode vlammen deed ze het haardvuur aanknetteren.Gabrielle en Lucy joelden.De jongens lachtend bewonderend en Selena,Susan en Bella stoken hun duimen op.Selena keek naar Bella.’Bella?Mag ik misschien even met je praten?Iets vragen,buiten?
Reageer (5)
Ik ben benieuwd ik ga snel verder lezen
1 decennium geledenOoo, ik ga verder lezen want ik wil weten wat Selena en Bella gaan bespreken. (:
1 decennium geledenxx
JE MOET NOG STEEDS VERDER.
1 decennium geledenWel koel van Raven.
1 decennium geledenOKÉ, NU IS BELLA ZWAAAAAAR BENIEUWD. SNEL VERDER.
NU. NU. NU. NU. NU. NU. NU. NU. NU. NEEEE, NU!
sorry ben hyper, luister naar when love takes over. ><
WAAAAT hoe kan ik nou zwichten voor Lucy`s pruillipje? dat gebeurt mij nooit!
1 decennium geledenOMG ze hoefde niet eens te drijgen mijn zwaard in het meer te pleuren.
no wa hier word ik depri van
naja vlammen maken is wel leuk. de volgende keer verander ik in een reuzen draak, dan ga ik wraak nemen op Caspian.
mmmm hij is lekker