Foto bij 9. Split-second decision

En het wordt alleen nog maar erger :(

Damn. Damn.
Wat ging ik doen? Ik was uitgedroogd.
En toen hoorde ik de schreeuw.
Zonder verder nog na te denken rende ik in de richting van het geluid.
Waarom had die ene schreeuw zoveel effect op me gehad? Ik had wel vaker mensen op die manier horen schreeuwen. Horen sterven.
Maar dit was anders, ik moest hierop reageren.
Toen de schreeuw allang was opgehouden, trilde hij nog na in mijn botten.
Dit was fout.
In de schemering voor me zag ik een weg opdoemen, met één enkele auto erop.
Ik begon af te remmen en snoof opnieuw.
Langzaam sloop ik naar de auto toe, en tuurde door de ramen. Aan de andere kant stond een vrouw, met haar tanden in een arm geboord.
Ik zag verder niets, maar wist dat dit de vamp was.
Ik sprong op de auto, en staarde de bloedzuiger vol afschuw aan.
Een droge plof verried dat ze het lichaam had laten vallen.
Ik ontblootte mijn tanden en gromde.
Ze snoof en draaide zich om.
"Goh, een hondje. Een beetje boven je niveau, rotbeest."
Ik legde mijn oren in mijn nek, en zakte dieper door mijn knieën, klaar om aan te vallen.
Ze trok haar neus op. "Mijn eten koelt af, beest. Rot op." Ze legde nadruk op de laatste twee woorden.
Ik wachtte, wetend dat het dom was om een voorbereidde bloedzuiger zomaar aan te vallen.
"Oké dan, ook goed." mompelde ze.
Ze zakte terug in een aanvalshouding.
Misschien was die mug toch niet zo'n slecht idee schoot er nog net door mijn hoofd voordat ze op me af sprong.
Ik sprong ook op haar af, en zonk mijn tanden in het eerste het beste stuk vamp dat ik te pakken kreeg. een afschuwelijk scheurend geluid volgde.
De bloedzuiger schreeuwde.
Ik gooide de arm die ik in mijn bek had opzij, en draaide me weer om.
Kom maar op. dacht ik, terwijl ik opnieuw op haar af sprong.
Ik pinde haar vast tussen mijn enorme poten, en rukte zonder twijfel haar hoofd eraf.
Ik veranderde terug, en ging in het handschoenenkastje van de auto op zoek naar een aansteker.
Even later stond ik te kijken naar de brandende bloedzuiger, waarvoor ik een intense haat voelde.
Achter me hoorde ik een zachte kreun.

Reageer (8)

  • mabloempje

    Ze gaat vast inprinten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Gaze

    verder<3

    1 decennium geleden
  • silferdeath

    snel verderxD

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    snel verder

    1 decennium geleden
  • SpringRain

    verder alsjeblieft!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen