Hij
hij was iemand die ik vertrouwde...
hij betekende zo veel
voor me.
hij was de persoon die belooft had mij altijd en tegen alles te beschermen!
maar hij is het die me kapot maakt!
Hij maakte me de belofte "Mij, MIJ raak je NOOIT kwijt!!"
Waar sta ik nu??
Ik sta hier zonder hem...
Het is tijd hem los te laten
en verder te gaan zonder hem,
hoe moeilijk het ook zal zijn!
Ik kan het niet,
het hem vergeven dat hij me recht in de ogen aan keek
en me stond te beliegen!
Dat is te veel van me vragen
Ik hoop eigenlijk wel dat ik hem ooit zal kunnen vergeven...
En dat deze foto niet enkel een herinnering blijft maar teug werkelijkheid wordt.
Reageer (2)
Je kan echt Fantastisch schrijven, Moooi verhaaltje ook
1 decennium geledenHet leven gaat door
Ookal gebeuren er de raarste dingen, het leven gaat door door door door door door en door tot je 90e. (of ouder!)
Je moet er mee kunnen leven,
ookal ben je een stom zielig meisnje die niks kunt. Diep in je hart kun je alles, diep in je hart haat je je hele leven.
Maar toch, je moet doorgaan met leven, leven, leven.
Natuurlijk is dat heel moeilijk maar je moet het kunnen. Wat? Doorgaan, natuurlijk. Je kan niet stoppen anders ga je dood. Je moet doorgaan. Doorgaan met ademen. En telkens als je ademt gebeurd er de dingen wat je totaal niet wilt of kunt. Je kan er niet tegen en wilt zm plegen, maar toch sta je voor het punt je dapperheid te verkennen.
JE MOET DOORGAAN!
ooit zal je die moed vinden schat!!! maar voordat je iemand kunt vergeven moet je eerst een heel belangrijke stap ondernemen..... JEZELF DURVEN VERGEVEN
1 decennium geledenen dan nog iets...hij begaat een fout door zo'n mooi, lief, knap, slim, pienter, zelfstandig, wijs, cool en tof meisje te bedriegen! Je bent sterk genoeg om op je eigen benen te staan. Je bent een meid die niet met zich gaat sollen! Dat is wat jou jou maakt... WEES JEZELF!!!