Op Zondagnacht, wanneer ik er nog steeds niet achter ben waarom Tony me niet mee nam, klinkt er op het dak boven me gestommel.Ik kijk naar het dak waar ik het dakraam zie open gaan.Wanneer een zwart gestalte naar beneden zakt houd ik me zo stil mogelijk en zie hoe de persoon vluchtig om zich heen kijkt.Stil en voorzichtig sluipt hij rond en plakt de camera's af.Zonder dat de persoon het door heeft beweeg ik mijn benen zodat ik dadelijk kon opstaan zonder geluid te maken.Mijn ogen zien hoe de persoon dure kleding stukken en sieraden in een tas stopt.Wanneer hij wij de vitrines staat sta ik op en loop op de persoon af.Hoe dichterbij ik kwam hoe duidelijker het me werd dat het een man was.Ik het glas van de vitrine zag ik mezelf en de man draait zich geschrokken om waardoor hij tegen de vitrine valt die breekt.Even kijk ik op wanneer het alarm afgaat maar grijp dan de man vast.'Stout'. Breng ik uit en kantel mijn hoofd terwijl ik de man op til bij zijn kraag en de zak aan de kant gooi.De man kijkt me angstig aan, maar ook met woede en trekt eens glimmend voorwerp.'Laat me los!' Schreeuwt hij en maakt een wilde beweging waardoor hij los komt en rent naar de voorkant van de winkel waar twee andere zwarte mannen het tralies kapot knippen.Langzaam loop ik naar de man toe die het glas kapot probeert te slaan de stoel waar ik op hoorde te zitten.'Stout'. Klinkt mijn krakende stem weer en de man kijkt me met angst aan.Wanneer ik bijna bij hem ben, komt er een grote barst in de ruit en gooit de man de gebroken stoel aan de kant.Hij rent op me af met het glimmende voorwerp dat de jurk scheurt.Sirenes klinken en de man begint te schreeuwen wanneer de twee andere personen weg scheuren met de dikke auto.Even lette ik niet op en merk dan hoe de man op me afrent en het glimmende voorwerp naar de toe steekt terwijl we door de ruit heen vliegen en op de grond belanden.Mijn linkerhand was iets sneller en pakken het voorwerp af.'Mes?' Breng ik uit en kijk er vreemd naar maar dan kwaad naar de man.'Stout!' Breng ik boos uit en breng mijn hand op de buik van de man af.Een schreeuw komt uit zijn mond en hij begint piepend adem te halen.Ik laat me 'slap' worden en hoor hoe de sirenes bij ons zijn en de man onder vandaan getrokken wordt.'Bel de eigenaar'.Mijn ogen staren naar de man die langzaam stierf en naar me wees.

Reageer (1)

  • Hopefulness

    HOLY SHIT!
    OMG WEET JE HOE AWSOME XD
    Dat lijkt me erg om vermoord te worden door een pop XD
    Ik ben bang voor poppen T_T
    SNEL VERDER (H)
    Love it!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen