Peter wendde in een ruk zijn hoofd af.’Niet te geloven,’mompelde hij,’Ze geven echt niet af.Edmùùùnd!’Edmund stond bang op en liep terug naar het kasteel.Caspians gelach kwam uit de struiken.’Ga nou eens wèg!’bulderde Peter en ging naar de struiken.Snel sprongen Raven,Susan,Lucy,Gabrielle en Caspian uit de struiken en liepen snel weg.’En de hulk komt eraan,’grapte Selena en liet zich door Peter rechttrekken.’Is dat grappig?’vroeg Peter met een knipoog,’Waarom zijn ze zo nieuwsgierig?’’Gabrielle ,in feite voor mij,’zei Selena lachend,’De rest is waarschijnlijk nieuwsgierig om jou.’Peter rolde met zijn ogen;’Wel,dat is nou typisch Edmund.’’Hij is gewoon nieuwsgierig.Ik denk dat ik ook zo bij Gabrielle zou doen als ik mijn mond niet zou kunnen houden,’verdedigde Selena zijn broertje een beetje.’Sinds wanneer verdedig jij Eddy?’vroeg Peter spottend,’O ja,je probeert via mij bij hem te geraken.’’Peet!Dat is niet waar!’zei Selena verbaasd.’Ik plaag je maar,’zei Peter grijnzend en drukte haar tegen zich aan,’Gaan we dan ook maar naar binnen.’’Ja,’zei Selena die dromerig in zijn ogen bleef staren.Peter glimlachte en trok haar mee.Binnen keek Susan lachend naar Lucy en ze wisselden een blik.’Gefeliciteerd,éindelijk!’zei Bella enthousiast,’Als het nu niet gebeurd was,dan hadden we wel zitten dreigen.’Selena greep Peters hand vast.’En nu zijn jullie terug bij Narnia he?’vroeg Lucy hoopvol.Gabrielle keek naar Selena.’Ja,’zei ze,’Maar onze vader kan er niets aan doen.Glozelle stookt hem op.’’Dan doen jullie terug Narniaanse kleren aan!’kirde Susan.’Wel,het is goed zo,’zei Selena schouderophalend.’Neen,Narniààns!’zei Lucy,’En niet de oude kleren.Nieuwe!’Selena gaf zich gewonnen.’Oké dan.’En ze gingen terug naar boven.

Reageer (4)

  • Eef95

    ze gaan schoppen(yeah)

    1 decennium geleden
  • Pylae

    Wat is die Edmund tog een nieuwsgierig aagje zeg! Foeifoei. Ik heb ook nieuwe kleding, ook niet Narniaans. :(

    V-E-R-D-E-R.

    1 decennium geleden
  • AlphaRaven

    Jeee goed stukj. OMG ik ben stout, ik heb pete afgeluisterd :D naja boeiend. snel verder bitte. ik wil ook Narniaanse kleding :| verkopen ze helaas niet in Nederland, misschien in een oude jurken winkel :|

    naja weitereeen

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Ooo, nieuwe kleding.
    Ik heb ook nieuwe kleding, maar niet Narniaans. Dat verkopen ze hier niet. :((
    'Verdééér! :Y)
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen