A Way To The Top,Became Almost My Dead Part 2
we hebben gister besproken,dat we nu verder gaan met dit,we hebben een arcenaal van ongeveer 10 eigen nummers,en weet ik veel hoeveel covers,we moeten nu gewoon alles bijhouden,en gigs gaan regelen,was onze beslissing,hoe dat gaat,,lees je hier verder
Jake en Patrick waren net weg,ik heb Lars gevraagd te blijven,ik wou hem over iets spreken.
Zack: "Lars,we hebben net ons eerste optreden gehad,het ging gesmeerd,en er komen er meer aan,ik heb zo'n idee dat we het kunnen maken,maar beloof me 1 ding dan..?"
Lars: "wat??,,zeg het maar."
Zack: "verander niet,doe geen gekke dingen,blijf jezelf het gaat om de muziek right?"
Lars: "zack kom op.wat denk je wel niet,ik heb jou dat ooit geleerd,komt goed man,maar doe jij het zelf dan ook voor mij?"
Zack: "tuurlijk man,voor jou altijd,ik hou van je weet je tog"
Lars: "en ik ook van jou Dude,door dik en dun,vrienden voor altijd"
ik gaf hem een knuffel,en ik ging naar binnen,en hij naar huis,ik was zoals gewoonlijk weer alleen thuis,pakte wat ice thea,ging op de bank zitten,en staarde een tijde voor me uit..en ik dacht "shit he,nu komt het er op neer,we gaan op de concert tour verder,het is er op of er onder"
en dat was het zeker,want nog geen week later,toen we weer bij elkaar kwamen,hadden Jake,en Patrick goed nieuws.Jake wist wel een leuk tentje,iets groter dan die in loon,veel vaste klanten op zaterdag,waar we konden optreden,ook op die zaterdag dus publiek was verzekerd,en Patrick,had gehoord van de eigennaar,waar we 2 weken trug optraden,dat ie het leuk vondt,omdat het hem klanten opleverden,en ons graag een aantal x trug wou zien,en beloofde ons dan een groter podium,een kleedkamer,wat waarschijnlijk gewoon de mannen wc werdt,en gratis drankjes naar optreden.
uiteindelijk na lang discuseren,besloten we eind volgende week,nog een optreden in loon te doen,begin die week daarna,er een te geven in die tent van Jake,die "bloodsuckers"hete te spelen,en eind die week nog een in Loon.
kort gezegd; het liep rete lekker,2 weken tijd,3 concerten gepland ^^
nu moesten we alleen nog meer mensen zien te trekken,maar hoe..??
Lars: "hoe wil jij mensen zoeken,wil je soms,aanbellen en iedereen gaan vragen of ze komen?,neej we moeten hopen dat iedereen weer vrienden meeneemt,"
Zack: "..ikweet niet,dat werkt niet,dat is hopen op goed geluk,ik wil het slim aanpakken,ik heb op me kamer,nog een spaarpot,met ongeveer een euro of,,350,daar van kan ik best posters laten drukken,en die rond laten brengen en plakken,werkt stuk beter,en staat verdomd goed bij de ingang van het cafe,waar we dan spelen"
Lars,Patrick,Jake : " Cool Idee,doen we,we lenen je ook wel wat geld,"
zo gezegd zo gedaan,we hadden in totaal 100 euro nodig voor 150 posters,simpel waren ze wel maar efficent,en voor de rest konden we ze zelf op-plakken,dus uiteindelijk hing bij elke super markt een poster met het progamma,de naam en een foto van ons zelf,bij ons eerste concert.
Dying Bride
Dit mag je niet missen
13 april - Loon Oesdorp Cafe 8:00 uur prijs: 5 euro
16 April - Peelo Bloodsuckers Cafe 8:30uur prijs: 5euro
20 april - Loon Oesdorp Cafe 10:00uur Prijs: 6,50 euro
nu was alleen nog afwachten of het hielp.
(wordt vervolgd)
Reageer (1)
nee, het gaat niet helpen.
1 decennium geledenik ga persoonlijk al die posters opeten.
want ik heb honger.
Maardatisnietechtbelangrijkeinfromatiedenkik x]