'Bzzzz!' De schoolbel ging. 'Doei Cleare!' zei Fleur. 'Doei! Doe je de groeten aan Samira?' 'Tuurlijk!' Toen iedereen binnen was, begonnen we met spelling. Bah, wat had ik daar toch een hekel aan. Moest je alles uit je hoofd leren, dacht je het eindelijk goed te hebben, waren er nog een stuk of 4 uitzonderingen! Nou, in ieder geval, we begonnen rustig aan, omdat het een nieuw jaar was na de vakantie. En met rustig bedoelde juf Jennie de "ei" en "ij".. Umm, schreef je mandarijn nou met een lange of een korte "ei"? Toen de hele klas klaar was (behalve ik natuurlijk), begonnen we met tekenen. Ja! Tekenen! I love it! Dit was nou het enige vak dat school weer leuk maakte. We moesten een kikker maken. Juf Jennie was dol op kikkers. Heel vreemd, vond ik. Maar ja, mijn kikkers zijn echt heel erg vergaard, dus had ik in een les bijna een hele gum weggewerkt. 'Bzzzz!' Ja, middagpauze! Ik was één van de enigen die op school at, omdat de meeste ouders nu al thuis waren. Alleen ik bleef saai met mijn zusje over.

Reageer (3)

  • Gibigianna

    verder!!!
    je schrijft echt op een relaxte manier
    zo echt een verhaal waar je even achterover kan leunen en niet hoeft na te denken.

    1 decennium geleden
  • Charisaa97

    Verder hij is echt super leuk (L)

    1 decennium geleden
  • RosalieBlack

    snel verder!
    leuk

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen