Chapter 15 - New Side Of The Story
Ik draaide me om en zag Adam. ‘Wat ben jij aan ’t doen?’ vroeg ik verontwaardigd. ‘Kom nou maar gewoon mee’ zei hij haastig. Hij bracht me naar het schoolplein. ‘Nu eis ik een verklaring’ zei ik boos. ‘Ik wil je uitleggen wat er is gebeurd. Ik mis je, ik meen het echt.’ ‘Ik geloof je niet,’ zei ik ‘niet na alles wat je me hebt aangedaan.’ ‘Laat me het dan tenminste uitleggen’ smeekte hij me. ‘Goed’ zei ik. Ik voelde me schuldig naar Jason maar ik wilde toch echt weten wat er was gebeurd.
En toen begon Adam te vertellen:
Het was op de dag dat we gekust hadden. Nadat ik naar binnen was gegaan (na onze kus) riep m’n moeder, er was iemand voor me aan de deur. Ik ging dus naar beneden en toen ik de deur open deed bleek het dat Jessica er voor me was. Ik wilde de deur dicht gooien maar toen zei ze: ‘Ik weet het van je relatie met Amy. Als je niet wilt dat ik mijn vriendinnen op haar af stuur, dan moet je je relatie verbreken met haar, en met mij uitgaan.’ ‘Ik wilde dat natuurlijk niet, dus ik bleef bij je. Maar toen, na een week kwam ze weer langs. Ze zei dat als ik niet wilde dat jou iets overkwam, dat ik je alleen moest laten. Dit keer klonk ze veel dreigender en dus stond ik de volgende ochtend met haar op het schoolplein, omdat ik niet wilde dat jou iets overkwam.
Ik stond versteld, dit had ik niet verwacht. ‘Maar waarom wilde je me dan slaan? En waarom begon je met Jason te vechten?’ ‘Ik was niet van plan je te slaan, alleen maar doen alsof zodat Jessica me geloofde. En ik begon te vechten met Jason omdat ik het niet aan kan zien om jou met iemand anders te zien!’
Wat moest ik nu doen, hem geloven? Ondanks alles wat hij had gedaan, of hem niet geloven? Ik wist het niet meer. De bel ging. ‘Ik ga maar weer,’ zei Adam ‘ik heb nu les, doei.’ Hij liep weg en liet me achter op het schoolplein, verward. Ik zakte onderuit en begon te denken, wat moest ik doen?
Opeens tikte iemand op m’n schouder, ik keek op. Het was Jason. ‘Wat doe je hier?’ ‘Nadenken’ zei ik met m’n ogen op de grond gericht. ‘Waarover?’ vroeg hij nieuwsgierig. ‘Niks bijzonders’ zei ik maar want ik wilde niet dat Jason iets kwam te weten over Adam. ‘Niet belangrijk genoeg om te vertellen maar wel belangrijk genoeg om 2 lessen te spijbelen?’ vroeg hij boos. Oeps, ik was vergeten dat ik les had samen met Jason. ‘Ik-k-k-……’ stamelde ik. ‘Laat maar, ik hoef geen excuus. Schuif eens op.’ Verbaasd keek ik naar Jason die naast me ging zitten nadat ik was opgeschoven.
Reageer (2)
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
1 decennium geledengromgormgromgromgrom
*gaat heel erg boos tegen adam staan schreeuwen dat hij liegt*
zo
adam is weggejaagd
nu kan ze lekker met jason gelukkig worden *zwijmel zwijmel zwijmel*
heeeeeeeel snel verder please!!!!
xxx(H)
nee!! ze mag Adem niet geloven want hij is stom en gemeen en niet leuk!!
1 decennium geledenze moet Jason kiezen want hij is veel leuker en liever en laat zich niet door zo'n bitch wegjagen!!
Adem must die!!
snel verder <33