Chapter 14 - Who Is It?
Jason’s POV
‘Ga jij Amy wakker maken?’ vroeg Charlie aan me. ‘Is goed’ antwoordde ik terwijl ik probeerde m’n lach te verbergen. Kon ik Amy weer zien. Ik liep naar boven, naar Amy’s kamer. Ik deed de deur open en zag Amy vredig liggen slapen. Ik liep stilletjes naar haar toe en schudden haar voorzichtig wakker. ‘Wie is het?’ vroeg ze slaperig. ‘Ik ben het, je moet zo naar school.’’Ok’ antwoordde ze. Ze deed haar ogen open en ging rechtop zitten. Ze wreef slaperig door haar ogen en stond op. ‘Ik zie je zo beneden.’ ‘Ok’ zei ze nog slaperig terwijl ze op stond. Ik liep naar beneden en ging ontbijten.
Amy’s POV
Ik hoorde zachtjes in de verte een stem ‘Ik ben het, je moet zo naar school toe.’ Ik deed mijn ogen open. Het was Jason die op de rand van mijn bed zat en me aanstaarde. ‘Ok’ zei ik. Ik wreef door mijn ogen en ging rechtop zitten. ‘Ik zie je zo beneden.’ ‘ Ok’ antwoordde ik weer. Jason liep naar beneden en ik liep naar de badkamer.
Ik deed de deur van de badkamer open en ging naar binnen. Ik poetste mijn tanden, ging in de douche en kamde m’n haren. ‘Crap’zeik ik zachtjes tegen mezelf toen ik me realiseerde dat ik m’n kleren op mijn kamer had laten liggen. Ik wikkelde een grote handdoek om me, pakte m’n pyjama keek even of Charlie niet op de gang liep en kwam toen naar buiten om snel naar m’n kamer te lopen. Maar toen was ik bijna bij m’n kamerdeur en stond Jason opeen voor me.
‘Ik-k-k….. kwam-m…… je even roepen want het is bijna tijd ….’stamelde Jason. ‘Ok-k..’ zei ik met een rood hoofd terwijl ik vlug m’n kamer in rende. Zodra ik binnen was deed ik de deur dicht, kleedde ik me zo snel mogelijk om, pakte m’n tas en liep snel naar beneden.
‘Morgen Amy’ riep Charlie. ‘Morgen’ riep ik terug. Ik zag dat jason met z’n ogen op de tafel gerciht z’n ontbijt aan ’t eten was. Ik keek op de klok en zag dat het tijd was om te vertrekken. Ik dronk nog snel een glas melk en vertrok terwijl ik riep: ‘Kom je Jason? Anders kom je nog eens te laat’ ‘Ok, ik kom al’ riep hij terug alsof er niets was gebeurd.
Het was stil toen we naar school toe fietste. Af en toe zeiden we iets tegen elkaar maar meestal was het stil. En toen we op school aankwamen gingen we ieder onze eigen weg (aangezien we niet hetzelfde vak hadden het eerste uur). Ik liep het lokaal binnen en ging helemaal achterin zitten. Ik pakte m’n mp3-speler uit m’n tas en ging muziek luisteren. De leraar kwam binnen en begon de les. Ik lette wel op, maar het meest was ik toch nog aan ’t dagdromen (en je kan zeker wel raden over wie). Toen de les was afgelopen liep ik het lokaal uit op weg naar de volgende les. Ik was bijna bij het lokaal toen opeens iemand me wegtrok aan m’n arm.
Reageer (2)
amy???
1 decennium geledenze heette tog ruby???
na ja
geweldig geschreven!!
xx
‘Ik-k-k….. kwam-m…… je even roepen want het is bijna tijd ….’stamelde Jason. ‘Ok-k..’ zei ik met een rood hoofd terwijl ik vlug m’n kamer in rende
1 decennium geleden~busted~
(en je kan zeker wel raden over wie).
~Jason of Damen?~
love it<33